Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei For 4 år siden ble det slutt mellom meg og eksen min....vi hadde vært sammen i 2 år. Jeg har nå ny kjæreste, og eksen min har giftet seg. Men jeg merker at det fortsatt gjør vondt å se bilder av han, og av oss sammen. Fant noen sydenbilder tidligere idag, og det gjorde skikkelig vondt! Har igrunn gått veldig bra med meg etter at det ble slutt, men har begynt å tenke litt på ham igjen siste tiden. Er dette normalt????? Får så dårlig samvittighet overfor ham jeg er sammen med nå! Hvor lang tid kan det ta før man kommer over noen, og har du noen tips for å takle dette? *sukk---*
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det kan være mange grunner til det. For eksempel så husker du alle de fine tingene, og så glorifiserer du han. Savner det dere hadde, noe som er helt normalt. Eller så kan det jo være at du ikke får alt du trenger i ditt nye forhold? Det skjedde meg. Ikke at man trenger å gå tilbake til eksen, men at det sjeldent er noe positivt hvis du tenker altfor mye på han. Det kan være tegn på at noe skurrer i forholdet ditt. Evt er du ikke helt over eksen.
Gjest Betty89 Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hva var det som gjorde at det ble slutt?
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Hva var det som gjorde at det ble slutt? Vi var vel enige om at det ikke funket lengre.....det var vel jeg som tok initiativet til å slå opp, etter å ha nøye vurdert det i 7-8 mnd. det føltes veldig riktig å gjøre det slutt.... vi kranglet masse. Mulig at jeg glorifiserer. er vel typisk at man bare husker det positive, og at virker så fint når man ser tilbake på det. menmen.. nå er han iallefall gift, så jeg kan vel ikke gjøre noe mer med det. hmmmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå