Gjest Cederic Rueben Skrevet 30. november 2008 #41 Skrevet 30. november 2008 Somalisk president om 50 år. Nei ikke en Somalisk president. Men en Somalisk invandrer som er blitt Norsk statsboerger som vil bli en Norsk president med somalisk bakgrunn. Har jeg ikke noe problemer med. Så lenge han\hun hadde egnet seg til jobben
Gjest Cederic Rueben Skrevet 30. november 2008 #42 Skrevet 30. november 2008 (endret) "DOBBEL POST" Endret 30. november 2008 av Cederic Rueben
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 30. november 2008 #43 Skrevet 30. november 2008 Nei ikke en Somalisk president. Men en Somalisk invandrer som er blitt Norsk statsboerger som vil bli en Norsk president med somalisk bakgrunn. Har jeg ikke noe problemer med. Så lenge han\hun hadde egnet seg til jobben Vi kan faktisk like gjerne få en somalisk innvandrer som er blitt norsk statsborger til konge eller dronning. Det settes ikke lenger krav til hvem som blir gift inn i kongefamilien ... Rent hypotetisk så kan Ingrid Alexandra bli lesbisk og forelske seg i en hore fra Nigeria .. tror ingen hadde stoppet det
Top Gun Skrevet 2. desember 2008 #44 Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ja og republikken ville vært gratis. Ikke sant ? E Se resten av innlegget mitt: Det er mange som går ut ifra at en avskaffelse av monarkiet betyr en direkte overgang til republikk med president. Hvorfor? Jeg kan ikke se èn god grunn til å tenke slik. Hvis man definerer republikk som fravær av monarki bør en vurdere en ny definisjon. Og hvorfor skulle en republikk koste så mye egentlig? Hvilke kostnader har du i tankene? Endret 2. desember 2008 av Top Gun
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå