Barbie Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Det nærmer seg vår første bryllupsdag,og jeg har så lyst til å overraske gubben med noe... Jeg er desverre helt uten ideer,og trenger noen tips. Er f.eks. en Damarkstur tingen? Ut å spise? (Litt kjedelig kanskje?) Hva gjorde dere på dagen deres?
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #2 Skrevet 18. juni 2003 ..lengte etter ifjor.....?? Det kommer antakelig jeg til å gjøre.........
Solstrålen Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 Jeg har vel ikke tenkt så veldig nøye over det.. men... Siden morgengave-budsjettet mitt sprakk så det SANG, fikk jeg ikke kjøpt klokke som jeg hadde tenkt.. Kanskje det kan være noe? Eller, som du sier, en tur.. Til Roma eller Praha kanskje?? Skikkelig hjemmekos, med innepiknikk (eller ute.. er jo sommerstid!) Nei, er jo litt vanskelig da..
Cilla Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 På vår første bryllupsdag er mannen min vekkreist, men kjenner jeg oss rett hadde vi nok ikke feiret noe heller hadde han vært hjemme. Hvis det hadde vært noe kanskje vi hadde gått og spist på en restaurant eller noe, men noe gave??? Tror ikke det. Fikk ikke morgengave heller, etter eget ønske (ville heller spare til mitt drømmekjøkken)
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 Fikk ikke morgengave heller' date=' etter eget ønske (ville heller spare til mitt drømmekjøkken)[/quote'] Fornuftig jente!!
silja Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 jeg synes det virker kjedeligere m danmarkstur enn å ut å spise iallefall... men det er min mening. Neste år har jeg lyst til å feire dagen bare oss to, med masse god mat og kose-kveld... Ut å spise på fin resturant og overnatte på hotell, -ja det har jeg lyst til!
Cilla Skrevet 18. juni 2003 #7 Skrevet 18. juni 2003 Fikk faktsik akkurat det badet jeg ville også for bryllupet ble 10000 billigere enn budsjettert!
Montezuma Skrevet 18. juni 2003 #8 Skrevet 18. juni 2003 Vi hadde ettårsdag 8. juni. Da jobbet jeg kvelden, så resten av bryllupskaken tok vi til frokost......! Men helgen før hadde vi barnefri helg på Hotell Gothia i Gøteborg! Var i Liseberg, på Universeum, ruslet i byen og bare koste oss! Billig var det oxo, med Gøteborgpakken. Den opprinnelige planen var gourmet-middag på Refsnes Gods, men utgikk til fordel for Gøteborg.
Augustbrud02 Skrevet 19. juni 2003 #9 Skrevet 19. juni 2003 Vi har ennå ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre, men vi skal iallfall spise bryllupskake og så skal jeg kjøpe blomster til ham. Blomstene skal være de samme som i brudebuketten min
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #10 Skrevet 19. juni 2003 Nærmer oss vår første bryllupsdag vi også, så fort det har gått!!! Vi skal spise middag sammen våre forlovere der vi hadde bryllupet vårt! Gleder meg til å feire dagen og er like forelsket som jeg var i fjor på denne tiden :D Har ikke kjøpt noen gave ennå, men blomster er en ide, og da de samme som vi hadde i bryllupet....Jo, kanskje det blir til at jeg kjøper det! Har laget et fint kort til han iallefall!!
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #11 Skrevet 19. juni 2003 Krise!!! Vi feiret 3-årsdag 9.juni, men jeg husker fanken meg ikke hva vi gjorde på ett-årsdagen!! OY!!...hello?!?!?!....Nei, husker det bare ikke....søren og....wtf?!
Furstina Skrevet 19. juni 2003 #12 Skrevet 19. juni 2003 Vi firar vår första bröllopsdag den 2 augusti... jag längtar så... inte bara till dagen utan till att vi kommer vara i Norge igen då. Vi har inte varit i Norge sen vi gifte oss, min bukett är kvar i sommarhuset där vi gifte oss och alla minnen kommer bara flöda över oss när vi kommer fram. Jag tror vi kommer ha dagen bara för oss själva, njuta av den och minnena. Kanske gå ut och äta? Har aldrig varit ute på restaurang i Kristiansund så det kan ju bli speciellt. Eller köpa färska räkor eller krabbor och laga en god mat med gott vin till (alkoholfritt till mig då) Jag funderar på om jag ska köpa nåt till min man men vet inte vad. Funderar på att köpa oss en blombukett med samma blomster som brudbuketten hade - eller om jag ska hoppas på att HAN gör det. Kanske ta en fisketur och se solen gå ner...
Tusenfryd Skrevet 20. juni 2003 #14 Skrevet 20. juni 2003 Jeg ble tatt med på mimretur. Vi startet dagen med gudstjeneste i den kirken vi giftet oss. Så dro vi dit hvor vi hadde tatt bildene - der begynte vi å spise av toppen på bryllupskaken vi hadde spart på. Etter det kjørte vi en tur - forbi selskapslokalet. Og så dro vi hjem. Der pyntet vi oss, og så kom kokken på døren og laget en fantastisk femretters meny til oss, med tilhørende vin og avec. Dette hadde min kjære planlagt helt selv, jeg fikk bare beskjed om å ikke gjøre noen ting, alt var overraskelse, jeg ble bare informert underveis hva "neste post" var. I år er det vel min tur da... og jeg tenker. Har lurt på å ha et skikkelig "still together"-party - med høy sigarføring og flommende champagne og glitrende diamanter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå