Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lang-bein
Skrevet

Hvilke butikker eller merker har bukser for oss med lange ben.

vil helst ha bukser med sleng, er visst på vei ut det men jeg liker det veldig godt..

Noen som vet.

c-girl har men jeg lurer nå på om noen har erfaring med noe spesielt merke :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det problemet selv *sukk* :forvirra: men en venninne av meg sverger til miss sixty. finnes i mange modeller og farger.

Gjest lang-bein
Skrevet

takk takk..

da skal jeg prøve det!!

noen fler???

Skrevet

Synes alle bukser er ekstra lange jeg....men det er vel fordi jeg er litt liten....næ!...vetsje...

Gjest Anonymous
Skrevet

miss sixty-buksene er ikke lange nok til meg...! Bruker lee.. i jente-buksene deres får du opptil lende 35. Ganske så lange de altså:)

Lykke til med bukse-jakten;)

Skrevet

I Bergen har de en butikk som heter Emilie, snakket med en som jobber der og hun sa at de har spesialiser seg på bukser. Bl.a ekstra lengde...

...vet ikke hvor du bor da, men du kan jo tenke på det dersom du plutselig av en eller annen grunn skulle befinne deg i Bergen... :lol:

Gjest Étoile
Skrevet

Mango har bukser som er lange i beina.

Skrevet
Mango har bukser som er lange i beina.

Jepp! Det skal være sikkert og visst :wink:

Skrevet

Har funnet bukser med lange ben på B-Young. Prøvde ei linbukse fra In Wear for ikke lenge siden. Den hadde sleng og var alt for lang til meg, og jeg er 1,80! :blunke:

Skrevet

jeg syns buksene i ungdomsavdelingen til H&M (dvs Divided-buksene) er gode og lange i bena - bruker ellers 34 tommer i bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...