Gjest lang-bein Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 Hvilke butikker eller merker har bukser for oss med lange ben. vil helst ha bukser med sleng, er visst på vei ut det men jeg liker det veldig godt.. Noen som vet. c-girl har men jeg lurer nå på om noen har erfaring med noe spesielt merke
cappocino Skrevet 18. juni 2003 #2 Skrevet 18. juni 2003 Har ikke det problemet selv *sukk* men en venninne av meg sverger til miss sixty. finnes i mange modeller og farger.
Gjest lang-bein Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 takk takk.. da skal jeg prøve det!! noen fler???
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 Synes alle bukser er ekstra lange jeg....men det er vel fordi jeg er litt liten....næ!...vetsje...
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 miss sixty-buksene er ikke lange nok til meg...! Bruker lee.. i jente-buksene deres får du opptil lende 35. Ganske så lange de altså Lykke til med bukse-jakten;)
Frk Doodad Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 I Bergen har de en butikk som heter Emilie, snakket med en som jobber der og hun sa at de har spesialiser seg på bukser. Bl.a ekstra lengde... ...vet ikke hvor du bor da, men du kan jo tenke på det dersom du plutselig av en eller annen grunn skulle befinne deg i Bergen...
Tusseline Skrevet 18. juni 2003 #8 Skrevet 18. juni 2003 Mango har bukser som er lange i beina. Jepp! Det skal være sikkert og visst
Redhead Skrevet 19. juni 2003 #9 Skrevet 19. juni 2003 Har funnet bukser med lange ben på B-Young. Prøvde ei linbukse fra In Wear for ikke lenge siden. Den hadde sleng og var alt for lang til meg, og jeg er 1,80! :blunke:
ragnalina Skrevet 19. juni 2003 #10 Skrevet 19. juni 2003 jeg syns buksene i ungdomsavdelingen til H&M (dvs Divided-buksene) er gode og lange i bena - bruker ellers 34 tommer i bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå