Gå til innhold

hva er gale?

Gjest Gjest_Sara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*

Ok jeg lurer på en ting og det er:

det er en fyr i klassen min som viser interesse, ved at han skal snakke med meg mye og flørte med meg og han viser nesten ikke noe tegn til at han er skjenert. I begynnelsen så gadd jeg ikke vise han såå mye interesse tilbake fordi jeg vet at han flørter og holder på med mangen, det er bare sånn han er. Men ja så tenkte jeg "hvorfor ikke flørte litt tilbake" siden han er fin og tiltrekkende, men med en gang jeg gjorde det så trakk han seg unna:S nesten som han ikke ville ha noe med meg og gjøre??

Jeg går i samme klasse som han så jeg er venner med han.

Og med en gang jeg tenke ok han er ikke intrissert mer og jeg vise bare sånn vanlig venne oppmeksomhet så begynner han påå ann igjen med den flørting og det??

blir veldig forvirret, skjønner ikke helt hva han vil??

Hvis noen skjønner hva han mener eller har en ide så hadde det hvert veldig fint å høre:D

Takker for alle svar jeg får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sara_*
Ok jeg lurer på en ting og det er:

det er en fyr i klassen min som viser interesse, ved at han skal snakke med meg mye og flørte med meg og han viser nesten ikke noe tegn til at han er skjenert. I begynnelsen så gadd jeg ikke vise han såå mye interesse tilbake fordi jeg vet at han flørter og holder på med mangen, det er bare sånn han er. Men ja så tenkte jeg "hvorfor ikke flørte litt tilbake" siden han er fin og tiltrekkende, men med en gang jeg gjorde det så trakk han seg unna:S nesten som han ikke ville ha noe med meg og gjøre??

Jeg går i samme klasse som han så jeg er venner med han.

Og med en gang jeg tenke ok han er ikke intrissert mer og jeg vise bare sånn vanlig venne oppmeksomhet så begynner han påå ann igjen med den flørting og det??

blir veldig forvirret, skjønner ikke helt hva han vil??

Hvis noen skjønner hva han mener eller har en ide så hadde det hvert veldig fint å høre:D

Takker for alle svar jeg får

Er det ingen som kan hjelpe meg?:S

må bare få en ide om hva han mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det faktisk som han er sjenert!

Noen har det nemlig slik at de er veldig sosiale i begynnelsen, men straks det begynner å bli litt mer seriøst blir de usikre.

Jeg tror han er tiltrukket av deg, og viser det med flørting og gi deg oppmerksomhet. Men, straks du gir respons tilbake blir han skremt - fordi han vet ikke helt hva han skal gjøre tilbake.

Dette kan kanskje virke som en ulogisk respons, men det er nå en gang slik at noen føler det slik.

Kanskje du skal prøve å spørre han om det? Selv om dette også er skummelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøkna20

Kan dersverre ikke verken forklare deg fram eller tilbake, denne oppførselen er merkelig, og er dersverre et meget klart tegn på en ting. Han er en mann :)

Har opplevd dette mange ganger, det øyeblikket jeg begynner å vise interesse, dabber interessen deres av. Jeg vil si det har noe med jakt instinktene til mennene å gjøre og noe av det at vi gjerne endre oppførsel ide vi innser at han her er brukbart flørtematriel. Vet ikke hva jeg skal råde deg til, enn å som tidligere nevt spørre han rett ut. Hva er dealen? :) Uten at du skremmer han bort. Enkelte mannfolk synes jo slike prater om "følelser" kun er fordi vi allerede har sett oss ut både brudekjole og barnevogn ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...