Gå til innhold

Magnetisk, sensuell utstråling!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I klassen min går en jente som har en helt utrolig sensuell utstråling.

Hun er gjennomsnittlig pen og normalvektig, men hun har en rett og slett råsexy måte å være på som er helt utrolig fascinerende.

Jeg er heterofil og jente selv, men merker at jeg tiltrekkes og fascineres noe veldig av henne.

Hvordan får noen mennesker denne veldig tiltrekningskraften på andre?

Jeg har prøvd å studere henne litt i smug, og finne ut hva som er "greia".

Har observert at hun leker mye med håret sitt (som ofte henger løst), plukker på klærne sine, stryker seg på underarmene, holder rundt sitt eget håndledd med den andre hånda osv. når hun sitter i forelesning. Smører leppene sine med lipgloss jevnlig. Tror hun gjør det helt ubevisst.

Hun har et utrolig søtt ansikt, med en liten oppstoppernese.

Jeg har ofte tenkt at jeg har lyst til å bare si til henne "vet du at du er kjempesexy?", men det hadde kanskje ikke vært så lurt. :ler:

Jeg kjenner også en mann som har en veldig sexy utstråling, og det er fordi han har et stort smil og lysende øyne som avslører veldig hvem han er.

Kjenner dere andre her inne noen som har en sånn nydelig, tiltrekkende utstråling?

Hva er så spesielt med denne personen?

Hvilket kroppsspråk har hun/han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

hehe bra formulert innlegg

Jeg vet om en mann som har denne magien men han ser alvorlig ut. Sist jeg pratet med han (på fest) så satt han lent mot meg med bena fra hverandre med albuene på knærne.( Han er svær) Det virket som om han virkelig lyttet til hva jeg hadde å si. Kjente det kriblet på ryggen og konkluderte i mitt stille sinn at han hadde en veldig tiltrekkende utstråling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

Min nåværende kjæreste er slik!

Han har vel et gjennomsnittlig utseende, men utrolig sterk sensuell utstråling. I hans tilfelle tror jeg øynene har mest å si, han ser på deg med noe som ser ut som en blanding av oppriktig interesse og et slags lurt glimt.

Han virker veldig trygg og selvsikker i måten han fører seg på og, har et åpent kroppspråk, sitter med hele kroppen vendt mot deg når dere snakker sammen. Armene og bena er gjerne "åpne" på en måte og han lener seg frem. Er noe som gjør at man føler han er oppslukt av deg og vil sprøyte krem på hele kroppen din og spise deg opp, som igjen medfører at du blir litt oppslukt av han :rødme: :ler:

Har alltid vært tiltrukket av hans sterke karisma, men så på han som en platonisk og hyggelig bekjent før (særlig siden både jeg og han har hatt kjærester i store perioder når vi har kjent hverandre). Men selv da kunne jeg bli litt skjelven i trusekanten av å prate med ham!

Har blitt fortalt at jeg har veldig sensuell utstråling selv mange ganger, men det er vanskeligere å sette fingeren på hva man selv gjør..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Flere må svare i denne tråden, så vi andre kan lære noe av disse magnetiske sexsymbolene... :sjarmor:

Har alltid fått høre at jeg er veldig sexy og har en sensuell utstråling.. Men aner ikke hva det er som gjør det, - er temmelig normal etter egen mening. Kler meg ikke utfordrende, så det ligger iallefall ikke noe der.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror søsteren min har sånn utstråling...

Hun er UTROLIG populær blandt mannfolk (hun får også lett venninner). Hun er veldig naturlig, og er 100% seg selv. Åpen, blid, sjarmerende og flørtete. Aner ikke hvor mange menn som har vært forelsket i den jenta der! men det er MANGE! Tror nesten hun kan få hvem som helst... Utseendemessig er hun ganske vanlig. Bruker ikke noe sminke, og kler seg i ganske nøytrale klær. Men hun har et søtt og åpent ansikt :)

Skulle ønske jeg var som henne! Jeg er nemlig STIKK MOTSATT :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik sexy utstråling tror jeg jeg bare får fra mennesker som er ubevisst sexy (slik du nevner i åpningsinnlegget). De som har en tiltrekningskraft de ikke kjenner til selv.

De som vet de er deilige, mister raskt den gnisten, er mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ann_*
Har alltid fått høre at jeg er veldig sexy og har en sensuell utstråling.. Men aner ikke hva det er som gjør det, - er temmelig normal etter egen mening. Kler meg ikke utfordrende, så det ligger iallefall ikke noe der.:)

Men ligger hemmeligheten i at du er veldig opptatt av sex og sensualitet sånn privat? Og så skinner det kanskje igjennom på utsiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ligger hemmeligheten i at du er veldig opptatt av sex og sensualitet sånn privat? Og så skinner det kanskje igjennom på utsiden... :)

En god teori, kan sikkert stemme for mange? Men for mitt vedkommende må jeg si nei faktisk. Jeg har barn og en hektisk hverdag, og har sjelden overskudd til å tenke på sex. I et forhold, etter den første intense tiden vel å merke, er seksuell interesse for min partner noe jeg må jobbe for, da hverdagen stjeler mye av kreftene mine, og jeg er vel en typisk kvinne der, som fort kan tenke for mye på de praktiske ting som må på plass hele tiden.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik sexy utstråling tror jeg jeg bare får fra mennesker som er ubevisst sexy (slik du nevner i åpningsinnlegget). De som har en tiltrekningskraft de ikke kjenner til selv.

De som vet de er deilige, mister raskt den gnisten, er mitt inntrykk.

[/quot

Hmmm, her tror jeg faktisk du kan være inne på noe? Jeg er selv en av de som ofte får høre at jeg er sexy, og må tilstå at jeg har klødd meg i hodet ganske mange ganger mht. dette, da jeg svært sjelden tenker den veien selv.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...