Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er flere av de store kjedene som har store cuper, men det hjelper i grunnen ikke så mye når de for det meste ikke har store cuper med mindre omkrets enn 80 :(

Jeg fant også én BH med E-cup, men det var 90 eller noe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kate_*
Skrevet

Kjære deg!

Jeg bruker noen tusen kroner på Bh'er i året. Sånn er det, og for meg er det verdt det. Selv har jeg gått ned rimelig mye i vekt de siste to årene, men i den prosessen så har det vært superviktig for meg å ha god bh. Både når jeg trener og når jeg skal føle meg vel.

Jeg har gått fra 80 GG til 60 J, så det er ikke alltid at puppene forandrer seg på logisk vis i en vektreduksjonsprosess, og da mener jeg at det er viktig å gi kroppen mest mulig støtte underveis og da ikke bare mentalt.

Ønkser deg uansett lykke til både med pupper og vekt! O

Skrevet
Change er kjempefint, også er de som jobber der så hyggelige!

Litt høye priser på undertøyet, men man får det man betaler for :)

Helt enig :) De varer mye lengre og sitter godt!

Skrevet
Har samme problemet, men har funnet riktig størrelse og fint design på Change.

Nå så jeg her om dagen til min glede at H&M har fått våre størrelser i sine litt mer ungdommelige modeller! :) Før har det vært umulig for meg å handle BH der. Men ellers har jeg også funnet på Lindex.

Har H&M fått innstørrelser større enn D som ikke er stor mote? Altså er det mulig å få tak i en 75 E for eksempel? :klø:

Skrevet
Har H&M fått innstørrelser større enn D som ikke er stor mote? Altså er det mulig å få tak i en 75 E for eksempel? :klø:

Det har jeg aldri sett så lenge jeg har levd ;P

Gjest linni...
Skrevet
Jeg har funnet verdens teiteste problem, bh str min har økt litt det siste året og jeg har egentlig aldri fått kjøpt meg nye bh'er.

Men etter en lete runde i dag ser det dårlig ut. Jeg brukte 75D før, men den er nå blitt for lite. Jeg finner absolutt ikke 75E. Jeg kan sikkert gå opp til 80, men jeg finner søren meg ikke 80D heller...

Noen som vet om noen kjede butikker man kan finne det i? De koster jo allerede 200 kr i butikken og ja, jeg er litt skeptisk til å betale 600-700 kr.

Jeg bruker 60 E og jeg får tak i det i ekslusive underøysforretninger, ,men der er og bhene kjempegode!!! Må regne med noen hundrelapper, men absolutt verdt det :) F.eks Freya.com kan du sjekke ut og :)

Skrevet
Jeg bruker 60 E og jeg får tak i det i ekslusive underøysforretninger, ,men der er og bhene kjempegode!!! Må regne med noen hundrelapper, men absolutt verdt det :) F.eks Freya.com kan du sjekke ut og :)

Ja, freya er knallbra :)

Skrevet

Jeg har funnet E, men tror faktisk ikke de har 75... Virker som om hennes tror alt vokser proporsjonalt...

Men jeg har aldri sett fine bher i større en C i fint design før, så jeg ble veldig glad da jeg så "juleundertøyet" :)

Skrevet

Men noen som vet om noen undertøysbutikker som selger helt vanlige bh'er. Altså BH'er som ikke har disse hempene. Finner nemlig bare det, vil bare ha vanlige med faste stropper.

Skrevet
Jeg har funnet E, men tror faktisk ikke de har 75... Virker som om hennes tror alt vokser proporsjonalt...

Men jeg har aldri sett fine bher i større en C i fint design før, så jeg ble veldig glad da jeg så "juleundertøyet" :)

Da er det nok fra "Big is beatiful" serien som de har hatt lenge.

Og C har de hatt i mange år på H&M, D også ( I de aller fleste modeller). Jeg kjøpte C og D på H&M for 8 år siden, og også i alle de nye fine seriene ;)

Skrevet
Det er sant, men når man vet 100% sikkert hvilken størrelse man bruker så trenger man ikke å prøve på forhånd ;)

De presterte aa maale at jeg skulle ha 90B (40B) og vet du, den stoerrelsen passer ikke i det hele tatt, den blir altfor vid rundt (saa den sklir opp i ryggen selv paa innerste hakk), saa det maalegreiene stemmer slettes ikke alltid. 36D (80D) har jeg funnet ut er den stoerrelsen som sitter best, den er passe stram saa jeg kan lukke paa ytterste, pluss at den er vid nok til aa ikke stramme.

Proeve BH maa jeg uansett, fordi det er ikke nok at den passer rundt, men modellen maa sitte pent paa mine bryster og (mulig jeg har saere bryster).

Gjest LanaLane
Skrevet
Men noen som vet om noen undertøysbutikker som selger helt vanlige bh'er. Altså BH'er som ikke har disse hempene. Finner nemlig bare det, vil bare ha vanlige med faste stropper.

Hva mener du med hemper?

• 4 uker senere...
Skrevet
Hva mener du med hemper?

mener du at stroppene kan hektes av, til stroppløs bh??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...