Bomull Skrevet 29. november 2008 #21 Skrevet 29. november 2008 Jeg har mange forskjellige størrelser i undertøysskuffen min. 80E, 80F, 75F, 75FF.... Det kommer mye ann på passformen, og stoffet synes jeg.
Gjest Aneetah Skrevet 29. november 2008 #22 Skrevet 29. november 2008 Men det som da kan være greit er å finne størrelsen sin i et spesielt merke, og så handle masse innenfor det merke. Hvis du feks prøver en BH på la senza (eller to, i forskjellige stoffer, selv om jeg er uenig i at det er forskjell) kan du bestille masse på internett fra la senza. Evt bestill en BH fra en internettside i den størrelsen du har målt deg til, og bestill 10 til fra samme siden når du har funnet ut at den passer Evt gjør som noen andre her inne nevnte, prøv en BH i butikken (feks en fra calvin klein eller triumph), finn den på internett og kjøp den billigere der.
Gjest LanaLane Skrevet 29. november 2008 #23 Skrevet 29. november 2008 Jeg bestiller fra Bravissimo Selv om du har planer om å gå ned i vekt så ville jeg uansett ha investert i en bra BH selv om de koster litt mer. Det er så utrolig verdt det!
Gjest Skrevet 29. november 2008 #24 Skrevet 29. november 2008 Jeg fant en BH på change i sta i str 75E, den passet perfekt. Men det merket hadde ikke en DD str, i såfall hadde de det ikke inne..
Strix Skrevet 30. november 2008 #25 Skrevet 30. november 2008 LanaLAne: Hvordan er frakten hos Bravissimo? Tenkte bestille noe fra LaSenza nå, men $50 i frakt ble litt vel stivt!
Gjest LanaLane Skrevet 30. november 2008 #26 Skrevet 30. november 2008 Hmmm....frakten er grei synes jeg. mer tollen som er ille. Jeg tror jeg betalte 129 kr tilsammen for toll og frakt når jeg kjøpte for over 200 kr.
Pingting Skrevet 30. november 2008 #27 Skrevet 30. november 2008 Tenkte bestille noe fra LaSenza nå, men $50 i frakt ble litt vel stivt!
Strix Skrevet 30. november 2008 #28 Skrevet 30. november 2008 Hmmm....frakten er grei synes jeg. mer tollen som er ille. Jeg tror jeg betalte 129 kr tilsammen for toll og frakt når jeg kjøpte for over 200 kr. Da vet jeg ikke hva galt jeg har gjort. Hadde lagt inn 2 varer, valgte land etc. og de kalkulerte med frakt på $50, og da kan jeg heller vente til jeg kommer meg til en butikk og så kjøpe meg 3 bh`er isitedenfor bare to og betale masse i frakt. Toll er alltid like surt, men den morsomme grensa på 200,- fra 70-tallet er jo temmelig latterlig også da
Gjest LanaLane Skrevet 30. november 2008 #29 Skrevet 30. november 2008 50 dollar eller 50 pund? Sykt, men jeg betalte virkelig ikke så mye. Men det var veldig irriterende at de sendte i flere sendinger alt ettersom når de fikk det inn, betalte 130 kr i frakt for en topp til 250 kr.... Jeg tror virkelig ikke det blir så mye altså. Nå har jeg ikke regningene her, men jeg er 100% sikker på at jeg ikke betalte 50 pund i frakt. Så på siden nå...Postage: 5,50 pund, altså 55 kr. + toll da. Sikker på at du ikke så feil?
Silli Skrevet 30. november 2008 #30 Skrevet 30. november 2008 hei ! jeg hadde samme problem, plutseli en dag innså jeg at OJ, denne bh`n er jo alt for liten, å det var de andre også.. jeg måtte inn på Change, får å finne en bh med nok hold i. det koster selvfølgeli mye mer, ja til og me opp i 500/600 kroner, men det var søren meg verdt det. men ja som sagt h&m og lindex har..
Strix Skrevet 30. november 2008 #31 Skrevet 30. november 2008 50 dollar eller 50 pund? Sykt, men jeg betalte virkelig ikke så mye. Men det var veldig irriterende at de sendte i flere sendinger alt ettersom når de fikk det inn, betalte 130 kr i frakt for en topp til 250 kr.... Jeg tror virkelig ikke det blir så mye altså. Nå har jeg ikke regningene her, men jeg er 100% sikker på at jeg ikke betalte 50 pund i frakt. Så på siden nå...Postage: 5,50 pund, altså 55 kr. + toll da. Sikker på at du ikke så feil? Vet ikke om dette fungerer, men her står det $50 i frakt: Se her. Mulig at det froandrer seg om jeg lgger inn, men det er vel litt rart Aniria: ikke meningen å kuppe tråden din
Gjest LanaLane Skrevet 30. november 2008 #32 Skrevet 30. november 2008 Holy crap. Nei da hadde jeg ikke bestilt derifra. Heller spandert på meg selv en tur til en av de store butikkene, selv om jeg måtte flydd. 350 kr for frakt, erru gærn.
onyx Skrevet 1. desember 2008 #33 Skrevet 1. desember 2008 Grunnen til at frakten er så dyr er fordi du har gått inn på US onlineshoppen. På La senzas uk onlineshope er frak i europa 7,95 pund.
Strix Skrevet 1. desember 2008 #34 Skrevet 1. desember 2008 Grunnen til at frakten er så dyr er fordi du har gått inn på US onlineshoppen. På La senzas uk onlineshope er frak i europa 7,95 pund. Tusen takk for oppklaringen
Haris Pilton Skrevet 1. desember 2008 #35 Skrevet 1. desember 2008 Jeg fant en 75DD på lindex i dag, men den var skikkelig stygg
¤Pernille¤ Skrevet 1. desember 2008 #36 Skrevet 1. desember 2008 Har samme problemet, men har funnet riktig størrelse og fint design på Change. Nå så jeg her om dagen til min glede at H&M har fått våre størrelser i sine litt mer ungdommelige modeller! Før har det vært umulig for meg å handle BH der. Men ellers har jeg også funnet på Lindex.
Idnar Skrevet 1. desember 2008 #37 Skrevet 1. desember 2008 De har bher på kappahl med store cupper også
Gjest LanaLane Skrevet 1. desember 2008 #38 Skrevet 1. desember 2008 De har bher på kappahl med store cupper også Huff, jeg husker jeg brukte de da jeg var yngre. 85DD tror jeg, største de hadde, passet greit, men fikk Madonnaspisspupper. Ikke noe støtte til ryggen heller, au au au. (men de er sikkert perfekte for noen altså )
Idnar Skrevet 1. desember 2008 #39 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har sett en del fine..som puppene blir fine i.. Jeg har ikke kjøpt så mange der, for jeg liker de som de har på lindex
Pingting Skrevet 1. desember 2008 #40 Skrevet 1. desember 2008 Har samme problemet, men har funnet riktig størrelse og fint design på Change. Nå så jeg her om dagen til min glede at H&M har fått våre størrelser i sine litt mer ungdommelige modeller! Før har det vært umulig for meg å handle BH der. Men ellers har jeg også funnet på Lindex. Change er kjempefint, også er de som jobber der så hyggelige! Litt høye priser på undertøyet, men man får det man betaler for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå