Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Del Skrevet 27. november 2008 Du får øyenkontakt med noen, men vedkommende ser bort enten på andre, på ingenting eller bare i gulvet etter få sekunder. Tenker du at han/hun bare er beskjeden eller tenker du at han/hun ikke er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Del Skrevet 27. november 2008 Da mener jeg selvsagt på byen eller under andre sosiale omstendigheter hvor sjekking pågår. Trenger svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Del Skrevet 27. november 2008 At man får øyekontant med noen én gang er ikke så mye å stusse over. Men dersom personen søker deg med øynene flere ganger, er det nok litt flørting ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Del Skrevet 27. november 2008 At man får øyekontant med noen én gang er ikke så mye å stusse over. Men dersom personen søker deg med øynene flere ganger, er det nok litt flørting ja. Så det at personen så vekk den første gangen forteller deg ikke så mye. Hva om det gjentar seg flere ganger, dere får øyenkontakt (han/hun møter ditt blikk) og fortsatt ser de vekk? Beskjeden eller ikke interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Del Skrevet 27. november 2008 Beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. desember 2008 #6 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå har det seg slik at kroppspråk (blikk går under kroppspråk) så skal det alltid leses i tre deler. Man kan derfor ikke gi et svar grunnet et blikk. Ja, et blikk kan si deg noe, men det kan ikke gjøre deg sikker på hva personen tenker/føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkna20 Skrevet 1. desember 2008 #7 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilke deler??? nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. desember 2008 #8 Del Skrevet 1. desember 2008 Kroppen. Bein kan være en del, lår, armer, hender, hvordan overkroppen er plassert, blikk, smil osv. Det finnes uendlig mange faktorer som spiller inn hvis man virkelig skal "lese" et menneske ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celina Skrevet 1. desember 2008 #9 Del Skrevet 1. desember 2008 Da mener jeg selvsagt på byen eller under andre sosiale omstendigheter hvor sjekking pågår. Trenger svar! For egen del kan jeg si at jeg alltid ser bort når jeg er interessert i en mann og synes han er kjekk. Dette gjelder utesteder, fester og på treningsstudio... Er jeg interessert virker jeg avvisende og ser ikke på ham. Utrolig men sant. Burde ikke være slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #10 Del Skrevet 1. desember 2008 For egen del kan jeg si at jeg alltid ser bort når jeg er interessert i en mann og synes han er kjekk. Dette gjelder utesteder, fester og på treningsstudio... Er jeg interessert virker jeg avvisende og ser ikke på ham. Utrolig men sant. Burde ikke være slik. Det samme gjør jeg, fordi jeg er beskjeden og tåler ikke øyekontakt, men jeg tror de opplever meg som avvisende, overlegen, sur, osv. Kan trygt si at jeg får skuffende lite henvendelser til tross for et relativt høyt antall blikk. Jeg gir også veldig korte og lite gjennomtenkte svar til de få som mot all formodning tør å ta kontakt med meg, og det i en jungel av andre menn som sloss om det samme kjøttstykket, det lover ikke godt. Det er enda godt man har nettdating sier jeg bare. Eller finnes det råd for sånne som oss også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #11 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg som jente har en tendens til å se bort når jeg er interessert i en mann. Det er bare en naturlig reaksjon hos meg. Jeg klarer rett og slett ikke å se i øynene på de mennene, da jeg synes det blir litt flaut. MEN det kan også være at jeg ikke finner mannen interessant nok til å se lenge på ham. he-he... Ser menn også vekk? Eller gjelder det bare jenter egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå