Gjest Linnah Skrevet 31. desember 2008 #41 Del Skrevet 31. desember 2008 dette var stort! så artig at det klaffet så tidlig, er nok ikke mange som kan si det samme ble det fortalt hjemme på julaften eller holdes det hemmelig litt til? lykke til med svangerskapet og måtte alt gå bra for deg og den lille :rødme: og godt nyttår!! fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 2. januar 2009 #42 Del Skrevet 2. januar 2009 Oj oj oj!! Er ikke lurt av meg å forsvinne fra KG i ferietider visstnok!! Her er det jo skikkelig action! Gratulerer så utrolig mye med spiren!! Og så må du kose deg masse fremover, og ikke bli hysterisk. Lett å havne der! Been there - done that! (og er litt fortsatt?!) Anbefaler på det sterkeste at du skaffer deg en gravid-belte så fort som mulig også hvis du kjører/sitter på med bil. Selv om det ikke er synlig ennå, så er det noe inni der som må beskyttes fra dag 1. Mange til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSol Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk, takk, takk alle sammen!!! Koselig å se at dere stikker innom og gratulerer Da har jeg begynt på en ny dagbok, håper dere har lyst til å følge meg på veien videre der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå