Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Del Skrevet 27. november 2008 Var en tur i byn i dag, og la merke til at det som tydleligvis var greia var tjukke sokker i støvlettene når man gikk i skjørt. Blir ikke det fryktelig varmt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Del Skrevet 27. november 2008 Nei. Ikke varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 27. november 2008 #3 Del Skrevet 27. november 2008 det er stilig,jeg bruker " leggings" oppi støvlettene og lar de gå litt over støvelskaftet.Fint til skjørt /tunika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Del Skrevet 27. november 2008 det er stilig,jeg bruker " leggings" oppi støvlettene og lar de gå litt over støvelskaftet.Fint til skjørt /tunika. Man tar det utenpå en litt "tykk" strømpebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 28. november 2008 #5 Del Skrevet 28. november 2008 JA uten på strømpebukser av de fleste slag......har en halv tykk en med riller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Del Skrevet 28. november 2008 Sånn gikk jeg hele 90-tallet!. (men må innrømme at jeg gjør det fremdeles )). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j21 Skrevet 28. november 2008 #7 Del Skrevet 28. november 2008 Varmt? Det er da ikke sommer lenger. Gradestokken kryper mot minus nå. Ikke alle støvletter som er fóret heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. november 2008 #8 Del Skrevet 28. november 2008 Hvor kjøper dere disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 29. november 2008 #9 Del Skrevet 29. november 2008 Lindez,Cubus sikkert i flere klesbitikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. november 2008 #10 Del Skrevet 29. november 2008 Såg noen hos H&M, men de var litt vel grove og tykke til å ha i støvletter syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #11 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjempedeilige overknee-sokker og strømpebukser på matvareforretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 3. desember 2008 #12 Del Skrevet 3. desember 2008 Mange fine på Lindex også. Ikke var de sånn veldig tykke heller. Ellers går det jo mye i leggvarmere nå da, de kan man jo strikke selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. desember 2008 #13 Del Skrevet 3. desember 2008 Varmt nei? Det er jo vinter!! Jeg synes det er kjempefint Et tips er å titte på www.sockdreams.com. Der har de mange fine og lange ullsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå