Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Til dere som bestilte herifra..betalte dere dere noe i tollen i det heletatt? moms, avgift eller noe sånt?

Hvis jeg bestiller produkter for ca.1000 kr, bør jeg splitte opp bestillingen i flere deler? Har det noe å si for evnt.tollavgift?

Har så lyst til å bestille, men det lønner seg jo ikke hvis tollavgift++ blir så mye at jeg må betale det dobbelte for å få varene hit..

Takk for alle hjelpsomme svar! :)

_LINN_

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte ikke toll, de skrev ned verdien på pakken :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Arwen - hvor mye var det du bestilte for da, da?

Tror du det lønner seg å dele en bestilling på ca.1000 kr opp i to? Er det større sjanse for at verdien blir skrevet ned til under 200 da, slik at jeg slipper å betale toll?

Takk for raskt svar forresten :)

_LINN_

Gjest Anonymous
Skrevet

En ting til, til dere erfarne look fantastic brukere :)

Hvis jeg bestiller en pakke for ca 550, i beregnet fraktomkost., tror dere de vil skrive ned verdien til 200 da?

_Linn_

Skrevet

Om jeg skulle bestilt varer for 1000 kr, så ville jeg bestilt det i 2 eller 3 omganger.

Hvis jeg bestiller en pakke for ca 550, i beregnet fraktomkost., tror dere de vil skrive ned verdien til 200 da?

Tror og tror...En gang kan det gå kjemepfint, neste gang gjør det gjerne ikke det. Ei venninne av meg bestilte for 500-600 kr og hun slapp toll. Bestiller en for over 200 kr, så må en nesten se på det som en "ekstra bonus", og ikke ta det for gitt. Jeg har bestilt en gang, for litt under 200 kr. De hadde allikevel satt ned verdien til ca 70.

Og dessuten, selv om de har satt ned verdien til under 200 kr utpå pakken, så kan det jo bli foretatt stikkprøver.

Skrevet

Alle jeg kjenner som har bestillt derfra har sluppe toll, men som L@dy skrev, jeg ville ikke regnet med det. Aner ikke hvordan de tenker, derfor vil jeg ikke "tro" noenting om hva de gjør og ikke gjør. Salgsmessig vil det jo lønne seg for de å skrive ned verdien konsekvent men..

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar begge to :) Får vel bare ta sjansen egentlig. Uansett så er det faktisk billigere enn å kjøpe det her hjemme!

En ting til bare..skulle bestille nå. Når jeg trykker på add to basket, kommer jo varen jeg skal bestille opp, men det er også en post der som heter "postage and packaging to Norway", som gjør at produktet jeg skulle ha blir 40 kr dyrere.

Trodde det bare var shippingcosts som kom i tillegg jeg, som er på 2,20 pund per bestilling+1,55 pund per produkt. Det står ikke informasjoen ang.den avgiften som vises i "handlekurven. Har aldri handlet over nettet, så lurer liksom på alt som dukker opp..:)

Men dette er sånn det skal være eller? Det var sånn når dere bestilte?

_Linn_

Skrevet

Hmm.. det la jeg ikke merke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger litt mer hjelp jeg..huff surrehue altså :)

Skulle fylle inn "creditcard number". Det er vel kontonr de snakker om da? Fylte inn dette, men fikk da beskjeden om at det var ugyldig! Hva er det jeg gjør feil?

Har akkurat blitt 18 nå, så har fortsatt et VISA electron kort. Skal få et VISA kort imorgen. Men dette kan da ikke ha noe å si, opplysningene på kortet forblir jo de samme. Eller..? :)

_Linn_

Skrevet

Det er kortnummeret de vil ha. De bokstavene som står opphøyet utenpå kortet ditt. Du må vente til du får Visa, det går ikke an med vanlig bankort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...