Gå til innhold

pengene kommer når?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som vet når skattepengene kommer? kommer det sånn lapp i posten da også om at det er satt inn penge rpå konton?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer de ikke den 28 juni da? pengene kommer vel inn på samme konto som lønningen din. ihvertfall gjør mine det.

Skrevet

I vår lokalavis sto det at de skal være på konto på fredag... :wink:

Skrevet
I vår lokalavis sto det at de skal være på konto på fredag... :wink:
Nå på fredag?
Skrevet

Nå på fredag ja... :sjarmor:

Men vet jo ikke om det gjelder hele landet..

Skrevet
Nå på fredag ja... :sjarmor:

Men vet jo ikke om det gjelder hele landet..

håper det gjelder meg også da, det hadde passet utrolig bra,

Skrevet

ser du er fra Vestfold du også,så da er det vel ikke så stor forskjell...

Skrevet

I Oslo kommer ligningen på fredag, pengene på konto kort tid etter....

Skrevet

Lucky you! Mine kommer først uka etter fordi jeg glemte å sette opp at min forhenværende konto ikke finnes mer - har skifta bank... Man må lide for sine feil :evil:

Gjest Zalomine
Skrevet

Det skal IKKE være avhengig av hvor i landet man bor.

Skattepengene kommer 20. altså på fredag, dersom man er i den gruppen som er lignet nå i juni da, selvsagt, og får penger tilbake.

Dette er diskutert her flere ganger, og vi har linket til skatteteaten hver eneste gang.... skal jeg linke her også da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja de skulle komme i slutten av mnd. I går kom det brev om at jeg ikke får de før 10 oktober

Det skjer med 1 av 10. Søren og....

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Skal ikke de komme rundt den 20 juni??

Gjest Zalomine
Skrevet

Jo, de skal komme 20. juni, og det er i dag! :D

Skrevet

Det kommer an på om du har gjort endringer osv. Jeg fikk alle lån og renter skrevet på meg og måtte overføre det til samboeren min. Tror derfor at jeg får det i oktober.

Når det gjelder bankkonto får jo likningskontoret oversikt over kontoene dine hvert år, så pengene burde komme inn. Dersom du AKKURAT har slettet kontoen din, har du evnt. en forsinkelse eller at pengene kommer på utbetalingsblankett i stedet for.

Se forøvrig pressemelding fra skatteetaten:

http://www.skatteetaten.no/publikasjoner/p...ticleID=1493220

Skrevet

Jeg fikk pengene mine i dag!! Og det samme gjorde sambo....

Er bare så ufattelig irriterende at pengene verker på kortet mitt og jeg vet jeg ikke bør bruke dem.....Skal spare dem, liksom..... Til den egentlige ferien min kommer snart.... Meeeen..... *kremt* Jeg må nok bruke litt, bare bittelitt... Hvis ikke kan det hende de brenner opp... :ler:

Lillian

Skrevet

Kom på kontoen min i går :) Deeeeilig!!!

Skrevet

Det har ikke kommet noen penger på min konto enda? Jeg bor i Drammen. Er det andre herfra, som ikke har fått skattepengene enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...