Gjest utpåtur Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg og en venninne tenkte oss til Egypt (Sharm El Sheikh eller Hurgada) i begynnelsen av januar. Har sett litt på billetter. Er det lurt å vente litt og se om prisen går ned? Eller er det litt risky, og vi kan ende opp med å ikke få billetter? Dilemma.
hjertesukka Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 De billigste billettene går jo først, så hvis jeg var dere, ville jeg bestilt idag. Dere kan også risikere at det er fullt hvis dere venter. Og ikke til Hurgada, men til Sharm, er mitt tips.
SnillMito Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Å vente for å som prisen går ned høres ut som en god idè. Vent gjerne til et par dager før avreise.
Gjest Gjest_Tussa_* Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Jeg og en venninne tenkte oss til Egypt (Sharm El Sheikh eller Hurgada) i begynnelsen av januar. Har sett litt på billetter. Er det lurt å vente litt og se om prisen går ned? Eller er det litt risky, og vi kan ende opp med å ikke få billetter? Dilemma. Når det gjelder januar vet jeg ikke helt, men jeg opplevde følgende i desember. Måtte utsette en reise til Makadi Bay. Opprinnelig avgang var 27 november Ny avgang 11 desemeber. Kommer hjem natt til den 19. Vi er to voksne, 2 tenåringer, og et barn En uke på Blue star Saraya, 3 roms leilighet, kostet drøye 14.000 kr for oss alle. Pris uten tillegg og mat. Synes prisen var lav og spurte hvorfor. De svarte att det var vanskelig å selge reise så tett på jul, så derfor satte de ned prisene. Vi bestile ny reise 3 1/2 uke för avreise.
reisekonsulenten Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Prisene på pakketurer er mye billigere i januar, og man kan få restplsser veldig billig. ta gjerne kontakt så kan jeg hjelpe deg å finne noen turer.
Gjest TS Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Takker for svar. Vi har enda ikke bestilt, har is i magen Men nå er prisen kommet litt under 3000 per person med hotel og frokost i 1 uke. Blir det noe særlig billigere enn det, tror du? Dette er i Hurgada, Egypt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå