Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Noen som kan anbefale en megler i Trondheim?? Helst ikke den dyreste;)
Gjest Gjest_ Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Noen som kan anbefale en megler i Trondheim?? Helst ikke den dyreste;) Har ikke solgt, men etter å ha vært på ganske mange visninger den siste tiden har jeg best inntrykk av DnB Nor Eiendom. Men det kommer veldig an på hvor i byen du skal selge og hva slags bolig det er snakk om. Jeg tror det er fordel å ha en megler som kjenner området og markedet for din type bolig.
angara Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Jeg brukte Postbanken pga at det var det billigste. Men skulle kanskje spyttet i litt mere. Hadde en megler som gikk ut i permisjon, og erstatteren hans var svært lite engasjert, fikk bl.a. vite om at leiligheten var solgt ved at den plutselig ikke dukket opp på søk på finn lenger, og megleren kom ikke ved overtakelsen, så jeg og kjøperen sto og ventet og ventet og jeg måtte bare levere fra meg nøkkelen og håpe på det beste. Da jeg skulle betale, måtte jeg ut med 10 000 mer enn det som sto i kontrakten min, pga at det hadde kommet noen nye regler for meglerbransjen i mellomtiden, som tilsa at de måtte ta ekstra gebyrer for ettellerannet. Litt merkelig at det skulle ha tilbakevirkende kraft, og at en signert kontrakt plutselig ble ugyldig, men... Ville valgt Eiendomsmegler1 hvis jeg skulle selge om igjen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 har et positivt inntrykk av heimdal
angara Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 har et positivt inntrykk av heimdal Jeg også. Men de var den absolutt dyreste av de jeg forespurte da jeg skulle selge. Og det var langt ned til den nest dyreste....
Pjukset Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Var svært godt fornøyd med R T T hos Aktiv Eiendom. Utrolig dyktig megler.
Frey Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Jeg ville vært påpasselig med å velge en megler som jobbet for provisjon heller en som tar timesbetalt i alle fall.
Pjukset Skrevet 30. november 2008 #8 Skrevet 30. november 2008 Jeg ville vært påpasselig med å velge en megler som jobbet for provisjon heller en som tar timesbetalt i alle fall. Jeg tror de fleste meglere har til gode å se noen kunder som velger timesbetaling
Frey Skrevet 30. november 2008 #9 Skrevet 30. november 2008 Det finnes flere meglere som har en kombiordning, noe basert på time/fastpris og resten i provisjon. Det er også forskjellige provisjonsordninger, noen tar av hele salget og noen tar for det over prisantydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå