Gjest Trolletrine Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg skal si opp leiekontrakten min og lurer på om det er greit å sende husverten en sms om dette?Eller må jeg sende et brev?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Det kommer an på hva som står i kontrakten. Står det skriftlig oppsigelse så er ikke sms nok. Og jeg ville uansett skrevet et brev. Sms skal ikke brukes til sånne viktige saker.
Østlandet Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg skal si opp leiekontrakten min og lurer på om det er greit å sende husverten en sms om dette?Eller må jeg sende et brev? Aner ikke noe om ditt leieforhold. Men dette gjør du skriftlig.
Gjest Trolletrine Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Ok.Takk for svar Men holder det med å skrive oppsigelsen "etter eget hode" eller må det være en oppsigelseskontrakt?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Det trenger ikke følge en spesiell mal, men bør inneholde faktiske opplysninger sånn at det ikke oppstår misforståelser. Eks: Sted, dato Jeg sier herved opp leieforholdet på min leilighet/hybel i Adresseveien 1. Ifølge kontrakten har jeg 2 (?) måneders oppsigelsestid, og jeg vil dermed være utflyttet innen 1. februar. Om noe er uklart, ta kontakt på tlf xxx xx xxx eller mail [email protected] Med vennlig hilsen (Håndskrevet signatur) Lotte00
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Kan du ikke ringe huseier og spørre hvordan han vil ha det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå