Gå til innhold

Beste bodylotion for tørr hud?

tante fiolett

Anbefalte innlegg

Nå som vinteren er her, får jeg kjempetørr hud på kroppen, særlig på leggene :( "Vanlig" bodylotion holder ikke - noen timer etter at jeg har smurt meg har jeg nesten "skjellaktig", tørr hud på bena igjen.

Kan noen anbefale en god body lotion eller krem som mykgjør huden og holder lenge på fuktigheten?

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clinique Deep comfort Body moisture :) Den synes jeg er god, og bruker kun den. Koster ca 180-190 kr, men varer en stund. Jeg synes det er best å smøre den på før en legger seg, for en blir ganske klissete av den. Når du våkner da har den trukket godt inn, og huden føles myk. Ellers har jeg noen ganger ved ekstreme tilfeller smurt inn hele kroppen i Rosebud eller Elizabeth Arden 8 hour. De er kjempeklissete, så det er litt ubehagelig før de trekker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har atopisk hud - dvs veldig tørr hud - særlig om vinteren og jeg har funnet ut at den beste for en slik skikkelig tørr skjellaktig hud på beina er Aco sin Canoderm krem som du får kjøpt på apoteket. Har du prøvd den? Finnes i vanlig 100gr flaske/tube og pumpeflaske på 500gr.

Jeg smører meg morgen og kveld og etter jeg har vært i kontakt med vann og jeg har ikke slik skjellaktig tørr elefanthud :ler: lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-krem som fås kjøpt på apoteket. Har ikke et veldig tiltalende utseende eller noe, men den er den eneste fuktighetskremen som virkelig fungeren på meg, og jeg har prøvd MYE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...