Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Samboer prater med tidligere elskere på msn - om sex! Jeg har reist med jobben, kommer hjem og finner på pc'en en samtale mellom ham og en tidligere elsker.. Hun spør om jeg er ofte borte, om "gamle dager" og hvor bra det var osv... Hun vil at han skal ta på web cam, litt frem og tilbake men han gjør det til slutt.... vet han har vist henne sine edlere deler (for gamledagers skyld), om enn bare for et sekund eller to... Hun maser om å få se mer, det vil han da ikke... Spør når jeg er borte neste gang, hun: jeg kommer jeg! Han: Vi treffes i Oslo. Jeg er så skuffet over ham, hvorfor gjør han slikt??? Vet at han aldri kommer til å treffe henne ( vi bor langt unna Oslo) men likevel... sitter her med en stor vond stein i magen, og vet ikke om jeg skal konfrontere ham eller bare la det gå.... De hadde en fleipe tone men han gikk likevel langt over mine grenser... Og hva faen er det med dumme kvinnfolk som oppfordrer til sånt da, når hun vet han har samboer... Må vel legge til at vi har det veldig bra sammen, krangler svært lite, og et veldig bra sexliv... Selv om han blir litt despo når jeg er borte så unnskylder ikke det noenting! Ble gjerne litt rotete dette her.. men måtte bare få det ut! Takker for alle innspill!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg tror dere trenger å begynne å krangle. Kan ikke være et ikke-kranglende "perfekt" par for alltid vet du. Samboeren din høres ut som en fjottete drittsekk, og hun kjerringen han maste med, like mye. Hvem er det egentlig som blotter kjønnsorganet sitt over webcam når du har samboer? Hvilke type menneske og hvilken personlighet har du da? Nei, hadde jeg tatt kjæresten i å blotte kuken for en av ex-kjærestene, så hadde jeg tatt det opp med ham(noe som er en selvfølge at du bør gjøre) og funnet ut hva han prøver å oppnå med å blotte seg for andre enn henne, og hvis han ikke hadde hatt noe fornuftlig svar innen et visst tidsrom så hadde jeg begynt å pakke sakene hans og lempet dem ut på trappen. Du skal trossalt ha litt respekt for deg selv!
Gjest WildRider Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Samboer prater med tidligere elskere på msn - om sex! Jeg har reist med jobben, kommer hjem og finner på pc'en en samtale mellom ham og en tidligere elsker.. Hun spør om jeg er ofte borte, om "gamle dager" og hvor bra det var osv... Hun vil at han skal ta på web cam, litt frem og tilbake men han gjør det til slutt.... vet han har vist henne sine edlere deler (for gamledagers skyld), om enn bare for et sekund eller to... Hun maser om å få se mer, det vil han da ikke... Spør når jeg er borte neste gang, hun: jeg kommer jeg! Han: Vi treffes i Oslo. Jeg er så skuffet over ham, hvorfor gjør han slikt??? Vet at han aldri kommer til å treffe henne ( vi bor langt unna Oslo) men likevel... sitter her med en stor vond stein i magen, og vet ikke om jeg skal konfrontere ham eller bare la det gå.... De hadde en fleipe tone men han gikk likevel langt over mine grenser... Og hva faen er det med dumme kvinnfolk som oppfordrer til sånt da, når hun vet han har samboer... Må vel legge til at vi har det veldig bra sammen, krangler svært lite, og et veldig bra sexliv... Selv om han blir litt despo når jeg er borte så unnskylder ikke det noenting! Ble gjerne litt rotete dette her.. men måtte bare få det ut! Takker for alle innspill! Bestevenninnen min bruker å si at det finnes ett eget sted i dypeste helvete for kvinner som ikke hjelper hverandre, så hva henne angår, trøst deg med den. Han derimot burde du ta tak i og spør hva i alle dager han tror han driver med. Print ut loggen så han ikke kan sno seg unna, og spør ham saklig og konkret rett ut. Begynner han å bortforklare seg og styre på, sleng loggen i ansiktet hans så han forstår at denne kan han ikke flykte feigt unna. Ikke la ham slippe unna med dette, det blir for gale. Vis respekt for deg selv kvinne, som gjesten nevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå