Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg og samboeren hadde planlagt å reise til Barcelona på 2 års dagen vår som er i januar. Igår ble han invitert på en guttetur med jobben til Barcelona 2 uker før vi skulle reise. Han har veldig lyst til å reise med gutta. Jeg ble furten og irritert på ham. Vi endte med å krangle som bare det. Han mente at jeg var teit, og at vi kan reise et annet sted eller droppe turen. Jeg føler meg tilsidesatt, og er ganske skuffet! Opplever også at turen med meg ikke er viktig for ham i det hele tatt. Hadde gledet meg til å reise med ham til Barcelona. Så vil han heller dra på gutteturen. De gutta er også sånne som går inn på strippebarer og de hadde sikkert besøk horehus også... Er jeg helt urimelig?
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ikke HELT urimelig, men litt? For jeg kan skjønne at du har planlagt dette rundt toårsdagen deres. Men hvor viktig er det at kjæresteturen skal gå til akkurat Barcelona? Det er jo ikke noe rart at kjæresten din har lyst til å dra på tur med gutta heller. Er det mulig at dere drar et annet sted sammen, for eksempel? Paris og Madrid er veldig romantiske byer også...
Gjest WildRider Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Tja, nei. Han kan si nei til gutta, og reise med deg. Guttetur kan han arrangere når han kommer hjem, dette hadde dere planlagt sammen, og det er 2 års jubileet deres. Jeg hadde også blitt skuffet, og dermed fly forbannet.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Nei, det er nok ikke så viktig at det går til akkurat Barcelona. Men som jeg kjenner kjæresten min så blir det jeg nå som må mase om å få turen gjennomført. Han er nok fornøyd med den gutteturen sin. Jeg har på følelsen at turen ikke kommer til å bli noe av nå. har ikke lyst til å mase for å få den gjennomført heller..
Gjest WildRider Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Nei, det er nok ikke så viktig at det går til akkurat Barcelona. Men som jeg kjenner kjæresten min så blir det jeg nå som må mase om å få turen gjennomført. Han er nok fornøyd med den gutteturen sin. Jeg har på følelsen at turen ikke kommer til å bli noe av nå. har ikke lyst til å mase for å få den gjennomført heller.. Noe sjanse for at du kan bli med på den gutteturen? Bestille rom på samme hotell og sann?
MissStiles Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Noe sjanse for at du kan bli med på den gutteturen? Bestille rom på samme hotell og sann? Det tenkte jeg også på. Kanskje det er en mulighet? Ellers så ville jeg forsøkt å booket om reisen til en annen dato og et annet sted. Hvis det går an...
Rosalie Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 (endret) Guttetur eller jobbtur? Er det guttetur hadde jeg blitt sur, men dersom det har noe med jobben å gjøre, syns jeg det er urimelig å reagere på det. Det finnes da mengder av andre byer man kan reise på partur til. EDIT: Og dersom det er slik at han egentlig ikke er så gira på den kjæresteturen (jeg leser ihvertfall ut av innlegget ditt at kjæresteturen er din ide og du er eneste pådriver), så hadde jeg avlyst kjæresteturen og heller dratt alene eller på venninnetur. Endret 27. november 2008 av Wadjet
Gjest Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Ren gjetting så blir da det ikke noe av den andre turen, tviler på at han vil ta ut så mye av ferien i starten av året.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Det er både jobb og guttetur. Han jobber deltid i butikk med 4-5 gutter. De er ganske gode venner på fritiden også. Tror faktisk noen av dem er de nærmeste venner også.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 Ja, burde bare drite i hele greia og bare dra med noen venninner istedet. Det beste er vel å bare bite tennene sammen og slutte med å være furten.. Grr.. Gid det var så enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Hadde det vært meg som var i din situasjon så hadde jeg tatt til etterretning at han foretrakk sine kompiser/kollegaer som reisepartnere fremfor meg og det i seg seg selv hadde vært nok til at jeg hadde revurdert forholdet. Når valger står mellom å feire toårsjubilem med damen eller fylletur med guttaboys,da er en mann som velger gutta boys ikke klar nok for forhold, ikke meg med i hvertfall. Men jeg vet at mange kvinner seg på det som en helt naturlig ting.
Glitnir Skrevet 27. november 2008 #12 Skrevet 27. november 2008 Det er både jobb og guttetur. Han jobber deltid i butikk med 4-5 gutter. De er ganske gode venner på fritiden også. Tror faktisk noen av dem er de nærmeste venner også. Men skjønner fremdeles om dette er jobbtur eller guttetur (med kompiser han tilfeldigvis jobber med i tillegg)? Dersom det er tur arrangert og betalt av jobben, så skjønner jeg at han ønsker å være med. Dersom det er en guttegjeng som har bestemt seg for å dra avgårde, og Barcelona ble mer "tilfeldig", så ville nok jeg forventet at han prøvde å få gutta til å dra et annet sted, eller i alle fall uansett ble med meg på det vi hadde planlagt (i tillegg til gutteturen). Dersom jobben arrangerte, tror jeg at jeg ville funnet et annet sted å dra på kjærestetur, ettersom dere ikke har bestilt enda og det tydeligvis ikka var så big deal med akkurat Barcelona.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 Guttetur eller jobbtur, spiller ikke noen rolle her! Det som spiller en rolle er at dere skal på en tur sammen for å feire at dere har vært sammen i to år. En ferie bare dere to sammen. Dette er noe som betyr mye for deg, og som kjæresten din burde han ta hensyn til dette. Samtidig er det forståelig at han vil være med på tur, når "alle" andre skal. Tenk hvis det hadde vært dine venninner som planla tur, og du ikke kunne være med*? Det kan kanskje være mulig å få med seg begge deler om man er litt fleksibel. Men jeg synes helt klart at om han må velge mellom en av delene, så skal han velge deg. Men jeg leser mellom linjene at det egentlig ikke handler så mye om akkurat det. At du kanskje er mer redd for at han ikke bryr seg like mye om deg som du om han. Og når han plutselig oppfører seg sånn, så kan jeg skjønne at du tenker sånn. Uten at jeg vet noe særlig om forholdet deres sånn ellers. Som en person sa litt over her, hvis han prioriterer guttetur over deg, så er han kanskje ikke moden nok... Rett og slett! Jeg hadde i alle fall blitt flyforbannet, og ikke funnet meg i å bli avskrevet slik. Jeg hadde latt han dra på turen uten å si noe mer om saken, men da skulle han enten ha jævlig dårlig samvittighet og gjøre opp for seg, eller så har han ikke noen samboer når han kommer hjem!
Hanselot Skrevet 27. november 2008 #14 Skrevet 27. november 2008 Jeg og samboeren hadde planlagt å reise til Barcelona på 2 års dagen vår som er i januar. Igår ble han invitert på en guttetur med jobben til Barcelona 2 uker før vi skulle reise. Han har veldig lyst til å reise med gutta. Jeg ble furten og irritert på ham. Vi endte med å krangle som bare det. Han mente at jeg var teit, og at vi kan reise et annet sted eller droppe turen. Jeg føler meg tilsidesatt, og er ganske skuffet! Opplever også at turen med meg ikke er viktig for ham i det hele tatt. Hadde gledet meg til å reise med ham til Barcelona. Så vil han heller dra på gutteturen. De gutta er også sånne som går inn på strippebarer og de hadde sikkert besøk horehus også... Er jeg helt urimelig? Hvorfor er det enten eller? Det høres ikke ut på meg som om dette krasjer, er det i tilfelle økonomien?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #15 Skrevet 27. november 2008 Det er ikke alle som syns jubileer er så jævlig viktige, kanskje han er en av de? Skal han automatisk måtte være med på en tur han kanskje ikke er så veldig keen på fordi hun har gått av skaftet? Jeg vet ingenting her, men det virker jo som om han gjerne vil på gutteturen, mens dama-har-arrangert-turen ikke virker så veldig spennende.
Nabodama Skrevet 27. november 2008 #16 Skrevet 27. november 2008 Det er ikke alle som syns jubileer er så jævlig viktige, kanskje han er en av de? Skal han automatisk måtte være med på en tur han kanskje ikke er så veldig keen på fordi hun har gått av skaftet? Jeg vet ingenting her, men det virker jo som om han gjerne vil på gutteturen, mens dama-har-arrangert-turen ikke virker så veldig spennende. Er det rett at en skal avlyse noe som allerede er avtalt, og skuffe den andre, for å være med på noe man har mer lyst til? Det er jo ikke sånn det fungerer, ihvertfall ikke for mange, for man er da oppdratt til å holde avtaler? Dessuten, det bør da være vel så bra å dra sammen med dama?
Nabodama Skrevet 27. november 2008 #17 Skrevet 27. november 2008 Tja, nei. Han kan si nei til gutta, og reise med deg. Guttetur kan han arrangere når han kommer hjem, dette hadde dere planlagt sammen, og det er 2 års jubileet deres. Jeg hadde også blitt skuffet, og dermed fly forbannet. Samme her! Og i ettertid hadde jeg ikke planlagt flere turer med ham, da heller venninnene.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #18 Skrevet 27. november 2008 Han er helt umulig å snakke med, og han er fast bestemt på at det er jeg som er idioten her. Han sa at jeg styrer livet hans, og at han ikke engang har lov til å reise ut osv. Jeg blir så irritert og synes det er så barnslig gjort! Har jo ikke forbudt ham å reise heller. Han driter tydeligvis i mine følelser!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #19 Skrevet 27. november 2008 Dere får unnskylde innlegget mitt her.. Men er maksimalt irritert nå!
Nabodama Skrevet 27. november 2008 #20 Skrevet 27. november 2008 Er turen med de på jobben en tur han må betale selv, eller er det jobben som betaler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå