Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei. Jeg har alltid ømme pupper i perioden før TR melder sin ankomst, gjerne en uke eller to, men jeg er usikker på om jeg får det under EL eller etter EL er ferdig. Jeg har ikke tenkt på det før nå, egentlig. EL 25.11 hvis det stemmer, og jeg fikk først ømme pupper i dag, altså, 26.11 Hva har dere erfart? Takk for svar og innspill.
Gjest TS Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg fant dette: "# Forandring av brystene Brystene kan forandre seg rett etter eggløsningen og bli ømme, større eller til og med klumpete før menstruasjonen. Dette skyldes hormonell påvirkning." Så da har jeg mest sannsynlig hatt EL?
^^Sunny^^ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Det har jeg også, fra EL til mens kommer- da forsvinner ømheten i brystene ganske raskt.. helt normalt.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Ja, det antok jeg, men jeg har ikke vært obs på det før nå. Bare det. Nå har jeg småverk, men skjønner ikke helt hvorfor siden jeg er på dag 19 i syklusen.
Gjest StoreSky Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Og jeg har hørt man kan få ømme pupper før EL også.. Fordi det ved EL bygger seg opp noen hormon-greier. Jeg har ofte vondt i puppa mer enn 2 uker! Nesten tre uker i blandt.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Jammen ikke godt å si. Jeg har også sjekket livmortappen. Den var høyt oppe, myk og åpen rundt 25.11. Nå er den lenger nede, hard og lukket. Jeg tror jeg har konkludert med at kroppen lever sitt eget lille liv. Blir lett en jakt etter symptomer, men like greit å slappe av, ikke det at jeg er den flinkeste til det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå