Gå til innhold

Orgasme raskere

Gjest Gjest_jente_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Går det ann å trene seg opp til å komme raskere og lettere under samleie?

Er så lei av å gni og gni og gni i det uendelige. :sjenert: (Jada, har brukt vibrator osv, men det er ikke det jeg lurer på. Har så lyst til å komme under vanlig samleie, uten å hjelpe til selv).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg tror jeg ble kjappere etter en stund uten mannfolk der jeg brukte vibrator og fikk oevd opp muskler og laert gode teknikker for aa faa det bra.

Naa er jeg riktig saa kjapp, kan lett komme innen 30sek enkelte ganger.

Skrevet
Hmm, jeg tror jeg ble kjappere etter en stund uten mannfolk der jeg brukte vibrator og fikk oevd opp muskler og laert gode teknikker for aa faa det bra.

Naa er jeg riktig saa kjapp, kan lett komme innen 30sek enkelte ganger.

Hvilke teknikker da -- og er det klitorisorgasme det er snakk om?

Skrevet

Hot tip: Tren muskulaturen der nede, etter at jeg begynte med det har jeg fått både vaginale orgasmer og sprutorgasmer (og nei, det er ikke urin)

For min del kan jeg komme ganske fort, men syns det er deiligere når det tar litt tid :lur:

Skrevet
Hot tip: Tren muskulaturen der nede, etter at jeg begynte med det har jeg fått både vaginale orgasmer og sprutorgasmer (og nei, det er ikke urin)

For min del kan jeg komme ganske fort, men syns det er deiligere når det tar litt tid :lur:

Jo, det ER urin som kommer ut når man spruter (hva ellers skulle det vært forresten??). ;)

Skrevet
Jo, det ER urin som kommer ut når man spruter (hva ellers skulle det vært forresten??). ;)

Se her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...