Gå til innhold

Er du en badeengel?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svømmeglad, men ingen engel

Både været og temperaturen må stemme før du hopper i det. Og da er det vel mer bedagelig plasking enn reell bading vi snakker om?

Skrevet

Vaskeekte badeengel!

Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen.

Tror mannen min kan skrive under på dette!

Skrevet

Vaskeekte badeengel!

Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen.

Jeg elsker vann og spesielt STORE bølger......... :oops:

Skrevet

Badeengel light

Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.

Skrevet

Vaskeekte badeengel!

Jepp, her og!

Skrevet

Badeengel light

Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til. :)

Skrevet

Vaskeekte badeengel!

Skrevet

Både været og temperaturen må stemme før du hopper i det. Og da er det vel mer bedagelig plasking enn reell bading vi snakker om?

Skrevet

Badeengel light

Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.

Skrevet

Badeengel light

:lol:

Skrevet

Badeengel light

Skrevet

Badeengel light

Jada... :D

Skrevet

Badeengel light

Hmmmmm stemte sånn omtrent med det jeg hadde trodd....

Skrevet

Badeengel light

Dette var rart, jeg hater jo å bade. Har ikke badet i sjøen på ejg vet ikke hvor mange år. Det er altfor kaldt der jo. Kan til nød dra til et badeland, men trives ikke der heller.

Skrevet

Egentlig burde jeg fått svaret "anti-badeengel" eller noe, for jeg har ikke badet på mange år..... Jeg liker det, ja, men kun hvis det er bare meg og typen der.... :lol:

Lillian

Skrevet

Vaskeekte badeengel :D

Og det stemmer veldig bra!

Skrevet

Vaskeekte badeengel!

Stemmer det :D

Gjest *anonyma*
Skrevet

Jøss, er det bare jeg som ble

Landkrabbe

Du trives best på land. Det er vel bare når risikoen for overoppheting melder seg at du bader frivillig.

Synes selv at jeg er glad i å bade jeg da.......... :-? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...