Gjest Kira Skrevet 18. juni 2003 #1 Skrevet 18. juni 2003 http://www.start.no/quiz/2003/06/10-6741.html Vaskeekte badeengel! Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen. Forsåvidt sant. :oops:
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #2 Skrevet 18. juni 2003 Svømmeglad, men ingen engel Både været og temperaturen må stemme før du hopper i det. Og da er det vel mer bedagelig plasking enn reell bading vi snakker om?
Gjest Qlio Skrevet 18. juni 2003 #3 Skrevet 18. juni 2003 Vaskeekte badeengel! Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen. Tror mannen min kan skrive under på dette!
Barbie Skrevet 18. juni 2003 #4 Skrevet 18. juni 2003 Vaskeekte badeengel! Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen. Jeg elsker vann og spesielt STORE bølger......... :oops:
jordbær Skrevet 18. juni 2003 #5 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.
xeyes Skrevet 18. juni 2003 #6 Skrevet 18. juni 2003 Vaskeekte badeengel! Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen. Jepp, her og!
Kreps Skrevet 18. juni 2003 #7 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.
Armonia Skrevet 18. juni 2003 #8 Skrevet 18. juni 2003 Vaskeekte badeengel! Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen.
Theolina Skrevet 18. juni 2003 #9 Skrevet 18. juni 2003 Svømmeglad, men ingen engel Både været og temperaturen må stemme før du hopper i det. Og da er det vel mer bedagelig plasking enn reell bading vi snakker om?
Fru Fomle Skrevet 18. juni 2003 #10 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.
Ruby Skrevet 18. juni 2003 #11 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.
LilleBille Skrevet 18. juni 2003 #12 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til.
jamie Skrevet 18. juni 2003 #13 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til. Jada... :D
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #14 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til. Hmmmmm stemte sånn omtrent med det jeg hadde trodd....
Padmee Skrevet 18. juni 2003 #16 Skrevet 18. juni 2003 Badeengel light Du regner deg nok som en bade-engel, og er nok ikke langt unna. Men du mangler kanskje den helt store hengivenheten som skal til. Dette var rart, jeg hater jo å bade. Har ikke badet i sjøen på ejg vet ikke hvor mange år. Det er altfor kaldt der jo. Kan til nød dra til et badeland, men trives ikke der heller.
*Lillian* Skrevet 18. juni 2003 #17 Skrevet 18. juni 2003 Svømmeglad, men ingen engel Både været og temperaturen må stemme før du hopper i det. Og da er det vel mer bedagelig plasking enn reell bading vi snakker om? Egentlig burde jeg fått svaret "anti-badeengel" eller noe, for jeg har ikke badet på mange år..... Jeg liker det, ja, men kun hvis det er bare meg og typen der.... Lillian
Milly:) Skrevet 18. juni 2003 #18 Skrevet 18. juni 2003 Vaskeekte badeengel :D Og det stemmer veldig bra!
starie Skrevet 18. juni 2003 #19 Skrevet 18. juni 2003 Vaskeekte badeengel! Det er lite som kan holde deg unna sjøen, og når du først kommer uti er du nok vanskelig å få på land igjen. Stemmer det :D
Gjest *anonyma* Skrevet 18. juni 2003 #20 Skrevet 18. juni 2003 Jøss, er det bare jeg som ble Landkrabbe Du trives best på land. Det er vel bare når risikoen for overoppheting melder seg at du bader frivillig. Synes selv at jeg er glad i å bade jeg da.......... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå