Gå til innhold

Når alt klaffer,

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

Har fått med kjæreste, kjent hverandre en stund, og vi har det helt strålende sammen. Selv med en aldersforskjell på litt over ti år, passer vi sammen på alle måter, med et unntak.'

Sexlivet og kjemien på soverommet stemmer ikke. Føler at ting der blir litt monotomt og ganske kjedelig. Og jeg bare drømmer om et realt k****. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å snakke med han om det, selv om vi kan snakke om alt annet. Er redd for at jeg skal såre han og jeg vet ikke.

I mine tidligere forhold, så har sex og den seksuelle kjemien vært så til de grader tilstede. Men da har det manglet på alt det andre.

Jeg er så redd for at jeg rote bort denne fantastiske mannen, bare fordi jeg skal være så opptatt av den seksuelle delen. Er det noen som har erfaring, som kanskje har klart å komme over det (som min veninne sier at jeg skal gjøre). Eller som rett og slett har måttet gitt opp forholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du mener med at du skal "komme over det".. men jeg synes definitivt du skal snakke med han. Hvis du dumper han uten å engang ha forsøkt å snakke med han om det, er du vel ikke særlig intressert i han uansett da?

Skrevet

Er han kanskje ikke saa veldig erfaren i sengen og kanskje litt prestasjonsangst?

Noen menn maa laeres opp litt, de trenger litt hjelp. Min kjaere var jomfru da vi ble sammen, og de aller fleste jeg hadde vaert med foer han var ganske erfarne. Men min proever, og det er enkelte ting han faar til som ingen andre har klart med meg foer (antageligvis fordi jeg har laert han opp til aa gjoere disse tingene slik at det funker for meg og ikke hadde noen ideer paa forhaand).

Kanskje du kan foreslaa sensuell massasje og slikt? Lese kama sutra, kjoepe litt leketoy osv?

Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet

Missfårstå meg rett her, men kan jo hende han føler det samme og ikke tør å si noe?

Komunikasjon er også et kroppsspråk, og dere må bare lære dere det samme språket.

Lek og kos, og lykke til.

Gjest WildRider
Skrevet

Kanskje du skal ta noen første skritt, som nevnt ja. Foreslå å lese om stillinger, prøve nye ting, og mens dere ligger der, kanskje du skal be ham ta deg litt hardt?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

slenger innpå den gode gamle;

Menn er ikke tankelesere!!!!!

Er det noe som plager deg, ikke funker, så fortell!!!!!!

Skrevet

Enig med gjest_mann.

vil du ha noe, er det ditt ansvar å skaffe deg det. Om du ikke snakker med ham om det er det ditt ansvar at sexen er dårlig - du har jo ikke prøvd en gang!

Jeg skjønner at du er redd han skal ta seg nær av det, men du må jo ikke fokusere på det som er negativt? I stedet for å klage på det som ikek funker, si hva du vil ha. på en positiv måte. :)

Gjest gjest - kvinne-
Skrevet
Enig med gjest_mann.

vil du ha noe, er det ditt ansvar å skaffe deg det. Om du ikke snakker med ham om det er det ditt ansvar at sexen er dårlig - du har jo ikke prøvd en gang!

Helt enig, og som en annen sa, menn er ikke tankelesere.

Mange kvinner tror det, og legger alt ansvar for god / dårlig sex på mannen. Men hvordan skal han vite hva du liker ?

Hvis du ikke føler for å snakke, så ta i hvertfal styringa. Tror ikke det er mange mannfolk som ikke tenner på kvinner som viser at de er kåte og som viser hva de vil ha. Bruk kroppssråk, hint ved å vise hva du liker . f.eks flytt hånda ans og si, der er det veldig deilig.. osv. Det er jo ikke negativt, han vil bare glede deg og setter pris på å gjøre det riktig.

Stå på, og dette vil bli veldig bra. :-D

:sengekos:

Skrevet

Vi var heller ikke enormt kompatible i begynnelsen (nesten fullstendig mangel av erfaring på hans side). Da hjelper det å åpne kjeften og si hva du trenger, hva du liker, og hva du kunne tenkt deg å prøve en gang i fremtiden. Vær_tydelig! Menn er de dårligste tankeleserne i verden, men samtidig stort sett sabla ivrige i sengen! :gjeiper:

Nå er min den eneste mannen som har fått meg til orgasme på egenhånd, og dermed også den eneste som har gitt meg flere orgasmer på rad. Han blir møtt med stor takknemlighet (yay for multiple orgasms!!!) og en veldig givende og fleksibel kone i sengen (I'll try anything at least once). :lur:

Etter seks år (no pun intended) finner vi fortsatt jevnlig nye stillinger/handlinger. Ingen av oss kjeder seg, ingen er fristet av andre, begges behov er dekket og vel så det. Det krever litt innsats, men fy pokker så verdt det det er!

Gjest ts_fisken
Skrevet

Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta det opp. Han er langt fra uerfaren, men han er av den gode gamle sorten som ikke er konfortabel med å eksprimentere.

Leketøy har jeg masse av. Men han reagerte med mild avsky når han ble fortalt om dem, responderte med: Ja ja, hva du gjør på egenhånd har ikke jeg noe med. Så jeg tørr ikke å spørre om å inkludere de i akten.

Nei, får vel bare prøve å manne med opp til å snakke om det. Bare så redd for at jeg ødelegger forholdet.

Skrevet
Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta det opp. Han er langt fra uerfaren, men han er av den gode gamle sorten som ikke er konfortabel med å eksprimentere.

Leketøy har jeg masse av. Men han reagerte med mild avsky når han ble fortalt om dem, responderte med: Ja ja, hva du gjør på egenhånd har ikke jeg noe med. Så jeg tørr ikke å spørre om å inkludere de i akten.

Nei, får vel bare prøve å manne med opp til å snakke om det. Bare så redd for at jeg ødelegger forholdet.

Jeg skjønner veldig godt at det er ukomfortabelt, jeg. Kvier meg for å ta opp sånt selv.

Nå vet jo ikke jeg akkurat hva det er du vil ha og han gjør feil, men tror du det kan ha noen effekt om du bare kommenterer det som fungerer? I stedet for å si "ikke gjør sånn", pass på å si fra når han gjør noe som er deilig, og forslå små ting med et smil "kan ikke du gjøre sånn...? Det er så godt når du gjør det/du er så flink til det"

Skrevet

Når det meste klaffer unntatt det seksuelle!

Der! Ved å skrive om spørsmålet er det som er tyngden av vektskålen krystallisert!

Er dette et forhold som er liv laga?

Det spørs! Er hun uerfaren eller tenner du bare ikke på han?

To enkle svar, en fasit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...