Tecila Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Har i noen år tenkt tanken på å skrive ei bok, med tittelen. "Svigers fra himmel til he***te" he he.... og det er nok på grunn av svigers jeg fikk denne ideen så i den forbindelse lurte jeg på om det er noen som har har noen gode eller onde opplevelser som kan deles med andre..
amyrlinn Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 hehe god ide tror du ikke de hadde blitt litt fornærmet da? hehe har noen svigers som kan ha sine stunder de også. liker godt å blande seg inn, ikke noe jeg gjør som mor for deres barnebarn er godt nok osv. har lært meg å bite det i meg da og tenke at de bare prøver å hjelpe. vet gjerne bare ikke hvordan de skal si det skal også sies at de på den annen side er veldig snille, omtenksomme osv. jevnt fordelt rett og slett hehe
Nabodama Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Da jeg så "Alle elsker Raymond" for første gang (jeg var dengang gift med eksen), ble jeg sittende og gape. Alt var jo prikk likt mitt liv (bortsett fra at jeg ikke var hjemmeværende). Både mann, svoger og svigers var som tatt ut fra serien. Jeg har forøvrig et godt forhold til alle involverte den dag i dag, men det har vært noen episoder ja!
amyrlinn Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Da jeg så "Alle elsker Raymond" for første gang (jeg var dengang gift med eksen), ble jeg sittende og gape. Alt var jo prikk likt mitt liv (bortsett fra at jeg ikke var hjemmeværende). Både mann, svoger og svigers var som tatt ut fra serien. Jeg har forøvrig et godt forhold til alle involverte den dag i dag, men det har vært noen episoder ja! hahaha!
Nabodama Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Hehe, fast takst når vi var borte ei helg var at svigermor låste seg inn hos oss og vasket et eller annet. Gjerne gulv eller klær. Og like fast var det at hun beklaget seg da vi kom hjem for "hun hadde vært litt uheldig med klesvasken". Da var det gjerne en ullganser som var blitt krympet i for varm vask, eller noe som hadde farget av. Men hun mente jo egentlig bare godt. Fikk alltid høre at jeg var dårlig på husarbeid, og det var jeg sikkert i forhold til henne. Hun er typen som kan ha bakt 7 kaker før kl 10 om morran, eller var ferdig med både støvsuging og helgevask før den tid. Gressklipperen begynte å gå senest kl 9 søndag morgen. De måtte rekke kjøpesenteret, og da mener jeg ikke før det stengte, men til det åpnet. Har mange morsomme historier om dem, jeg kunne heldigvis se humoren i det den gangen også De er forresten veldig snille folk, og vi har som sagt fortsatt god kontakt. Men alt var veldig likt Raymond-familien ja.
Tecila Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 He he.. uff ja dei hadde nok blitt veldig sure om dei visste at det var eks svigerdatter som hadde skrevet ..men det er no også mange episoder som blir morsomme etter en tid... men noe av det som jeg har opplevd er så på kanten av hva man kan tåle ... så det er noen år siden jeg fekk den ideen å skrive bok om svigermødre spesielt da... Føler jeg står litt friere til å ta det steget no .. men vi får se Moro å høre hva andre har opplevd
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Da jeg så "Alle elsker Raymond" for første gang (jeg var dengang gift med eksen), ble jeg sittende og gape. Alt var jo prikk likt mitt liv (bortsett fra at jeg ikke var hjemmeværende). Både mann, svoger og svigers var som tatt ut fra serien. Jeg har forøvrig et godt forhold til alle involverte den dag i dag, men det har vært noen episoder ja! Oi, er du min eks-svigerinne eller? Min eks-svigermor er Marie nr 2, og Raymond er min eks......hehe. Artig nå, men ikke så artig den gangen.
Nabodama Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Oi, er du min eks-svigerinne eller? Min eks-svigermor er Marie nr 2, og Raymond er min eks......hehe. Artig nå, men ikke så artig den gangen. Hehe, du har rett i det:) Raymond er min eks også....
Gjest Purple Haze Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Hmmmm, så det finnes flere av dem altså? "Alle elsker Raymond" er vel ikke tatt ut av løse luften da...
Nabodama Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 Nei, det er nok basert på noen typiske tilfeller
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 Med ex'en hadde jeg svigerfamilien fra helvete, de hadde ikke særlig mye respekt for meg. Det kom veldig mye frem i hvordan de var, men det verste var likevel at stefaren og stebroren la an på meg, og moren og søsteren tafset på meg av alle ting. Så glad for at disse menneskene er historie!
Tecila Skrevet 28. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2008 Med ex'en hadde jeg svigerfamilien fra helvete, de hadde ikke særlig mye respekt for meg. Det kom veldig mye frem i hvordan de var, men det verste var likevel at stefaren og stebroren la an på meg, og moren og søsteren tafset på meg av alle ting. Så glad for at disse menneskene er historie! Huff for en forferdelig ting å oppleve da...... ja da er det bra det er historie med slike mennesker... Enkelte er bare så utrolige .... at det går ann :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå