Gå til innhold

Luksusfellen nå. Fy fader han fortjener ikke å få hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Største idioten jeg har sett. Kan bruke 20 000 på byen, for da eier han stedet. Spiser alle måltider ute. Kjører en Lexus for han digger fete biler, og feilparkerer mye med vilje. Drikker sjampis og holder på.

Herregud....han fortjener virkelig ikke hjelp syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Største idioten jeg har sett. Kan bruke 20 000 på byen, for da eier han stedet. Spiser alle måltider ute. Kjører en Lexus for han digger fete biler, og feilparkerer mye med vilje. Drikker sjampis og holder på.

Hvilket prog er det?

Skrevet

han hadde nå ikke et så ille forbruk som enkelte andre i Luksusfellen..

Men virker som han har kjørt litt i grøfta med det enkeltmannsforetaket sitt.. Men det er vel ikke noe nytt. Man har vel alle hørt om de som får over 200 000 i baksmell fordi de ikke har betalt ei krone i skatt.

Skrevet

Visste ikke at folk over 18 trengte heimkunnskapstima :ler:

Skrevet

Hvis noen må lære deg å smøre brødskiver med ost og skinke er det på tide å flytte hjem til mor igjen...

Skrevet

Å smøre brødskiver kan i hvertfall ikke kalles heimkunnskapstimer:P Nesten så man blir helt flau av å se på. Enig i at han karen i kveld nesten ikke fortjener hjelp..men ble litt imponert over at han tok imot elbilen, forventet nesten at han kom til å nekte å bruke den :tongue:

Skrevet

Hadde heller aldri trodd at han gikk med på å selge bilen.

Skrevet

Sikkert dama hans som har satt ned foten :P

Skrevet

Der var det en ung mann som hadde litt urealistiske forventninger! Greit nok at han sikkert er en meget dyktig selger, men å få en "million dollar lifestyle" innen kort tid tror jeg ikke er innen rekkevidde for ham.

Synes kanskje oppdateringene på hvordan det går, kommer litt kjapt (vet at de må det på grunn av produksjonen da, men..) Hvis de hadde tatt en oppdatering etter 1-2 år hadde det vært spennende å se om folk fremdelses klarte å leve sparsommelig.

Skrevet

Luksusfellen er nok mest en gjensidig deal mellom den de hjelper og TV3 som får underholdningsverdien av denne personen... Må innrømme at jeg kjenner typen; de som kjøper sjampis på kredittkort (en bekjent av meg gjorde det etter å ha brukt opp studielånet, tidlig i vårsemesteret) og de som er så blendet av å skulle tjene penger at de hverken ser om de faktisk tjener noe eller hva de tjener det på.

Skrevet
Hvis noen må lære deg å smøre brødskiver med ost og skinke er det på tide å flytte hjem til mor igjen...

:ler:

Skrevet

Det heter nå LUKSUSfellen da .... get over it og se på det som underholdning

Skrevet

Jeg tror han lurte meg til å kjøpe et årsabonnement på Omega 3 på en stand en gang, jeg frydet meg over denne episoden.

mohaha.

Skrevet
Jeg tror han lurte meg til å kjøpe et årsabonnement på Omega 3 på en stand en gang, jeg frydet meg over denne episoden.

mohaha.

:ler:

Trodde minst at han solgte supertankere, jeg.

Skrevet

Det jeg synes er teit er at de til slutt blir belønnet for å være så jævlig teite! Noen får jo ekstremt mye!!

Skrevet
Det jeg synes er teit er at de til slutt blir belønnet for å være så jævlig teite! Noen får jo ekstremt mye!!

Ja, men de må vel få noe for å gå med på å drite seg ut på landsdekkende TV! :lur:

Skrevet
Ja, men de må vel få noe for å gå med på å drite seg ut på landsdekkende TV! :lur:

Sant nok :fnise: Men det er jo så urettferdig!! Hva med oss andre som sliter og er fornuftige??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...