Gå til innhold

Dreads

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har du / kjenner du noen som har eller har hatt dreads?

Hva er det lengste du vet om som noen har hatt dreadsene før dem klipte dem av?

Omtrent hvor mange cm kortere blir håret når man "dreader" det?

Er det noen som vet om noen butikk i Norge som selger dreads-shampoo (shampoo som ikke etterlater noen form for rester i håret etter vask, som igjen ligger og mugner opp inni locksene), og hvor mye dette koster?

Videoannonse
Annonse
Gjest dreadlocks
Skrevet
Har du / kjenner du noen som har eller har hatt dreads?

Hva er det lengste du vet om som noen har hatt dreadsene før dem klipte dem av?

Omtrent hvor mange cm kortere blir håret når man "dreader" det?

Er det noen som vet om noen butikk i Norge som selger dreads-shampoo (shampoo som ikke etterlater noen form for rester i håret etter vask, som igjen ligger og mugner opp inni locksene), og hvor mye dette koster?

jeg hadde dreads. et par venner laga dem, så det ble ikke heeelt vellykka da. var ok de første månedene, og så begynte håret å 'krype' oppover, ble kortere og kortere. men det skal vel ikke bli sånn med bra laga dreads. jeg brukte ikke bivoks eller noe da.

en butikk i tromsø selger dreads-shampo. butikken heter hollywood. husker ikke helt hva shampoen kosta, men det var under hundrelappen iallfall. men det burde vel finns butiikker i oslo og bergen som selger det også, kan ikke tenke meg annet. du kan jo se om du finner en sånn afrikansk frisørsalong. ellers kan du kanskje bestille fra denne sida: http://www.knottyboy.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...