Gjest TS Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hei! Jeg og ei venninne skal ut å danse neste helg, og jeg lurer på om noen har noen tips til hvor vi burde gå? Har vært på tigertiger, stravinski, club 112 og et par andre jeg ikke husker navnet på, men har ikke vært helt fornøyd. Vil gjerne på et sted uten for mange fjortiser (Vi er 22 og 24) og et sted der de spiller variabel musikk. Liker å danse etter ny listemusikk, rnb, abba, grease osv... Leste litt om et sted som het "The villa" som vistnok skulle være et veldig bra dansested, men jeg fikk intrykk av at det kun var techno, og da blir det kjedelig i lengden tror jeg. Noen som har vært der?
MissStiles Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Når jeg og ei venninne skal ut og danse, går vi alltid på tigertiger. Bra musikk og god plass til å danse. Gå inn på nattguiden.no så kan du søke på utsteder ang type musikk, sted osv..
Gjest dalieo Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Er ikke tigertiger lagt ned da? :klø:
MissStiles Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Er ikke tigertiger lagt ned da? :klø: Jo det stemmer!!!
Gjest Gjest_vimsa_* Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Men de har åpnet på nytt et annet sted og med annet navn da. Luux, ligger der Kamikaze (Cafe Opera, Castro ol...) lå... Men tror det er omtrent samme greia...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå