Gå til innhold

mellomnavn !

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som har noen bra forslag til mellom navn med Elisabeth?

Elisabeth ----- ??

eller syntes dere det er best bare Elisabeth ?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes Elisabeth passer bedre som mellomnavn ;)

Astrid Elisabeth... ?!

Nei.. jeg vet ikke... Elisabeth er er langt navn, så det står veldig fint alene syntes jeg...!

Lykke til :)

Skrevet

men men, jeg heter Elisabeth, og jeg kan ikke bytte det første navnet mitt nå, men har litt lyst på mellom navn , tror jeg :P

Skrevet
men men, jeg heter Elisabeth, og jeg kan ikke bytte det første navnet mitt nå, men har litt lyst på mellom navn , tror jeg :P

hihi... jeg trodde du ventet barn eller noe jeg..;)

Da kan jeg desverre ikke hjelpe...;) Syntes Elisabeth er fint som det er jeg :jepp:

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å finne på et ekstra navn bare for å ha et ekstra navn..

Skrevet (endret)
Skjønner ikke vitsen med å finne på et ekstra navn bare for å ha et ekstra navn..

Samme her.

Også er det fornavn du er ute etter, ikke mellomnavn, for å pirke litt ;)

Endret av imli
Skrevet

Synes også at Elisabeth er veldig fint for seg selv :)

Jeg har mellomnavm, men hatet det før. Nå når jeg har litt mer vett i skallen liker jeg det veldig godt da, så skjønner deg på en måte:)

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å finne et navn som passer etter et langt fornavn. Ofte står jo det korteste navnet som står først. Om du f.eks. heter Hansen til etternavn og greia er at du vil ha et litt mer særegent navn kan du jo vurdere å få et nytt etternavn som mellomnavn. Da kan du jo se litt bakover i slekta om det finnes et litt uvanlig og fint navn du kan tenke deg å ta?

Skrevet

Tror nok det bør være et litt langt navn.

Men hvis etternavnet er kort blir det kanskje litt oppstylta, litt sånn Elisabeth Viktualia Rullegardina Krusmynte Efraimsdotter Hansen lissom....

Skrevet (endret)

Jeg tok min mors pikenavn som mellomnavn.

kanskje det kunne vært en ide, men synes elisabeth er ett pent navn som eneste fornavn..og fornavn bak elisabeth blir litt kunstig..tungt å si på en måte

elisabeth Ann

............. Marie

............. Elin

............. May

men det er min mening, du må finne ut hva somer best for deg!

Endret av Fersk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...