Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe ny rouge.Min er 4 år gammel.på tide å bytte den ut.Var chanel sin.secret.Fint farge.

Hvilken bruker d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker solpudder fra body shop. Da jeg ikke kan så mye sminke vet jeg ikke om det er stor forskjell på rouge og solpudder... men jeg bruker iallefall litt av dette i kinna, og syns det blir fint.

Skrevet
Tenkte å kjøpe ny rouge.Min er 4 år gammel.på tide å bytte den ut.Var chanel sin.secret.Fint farge.

Hvilken bruker d?

Akkurat nå bruker jeg en som heter apple fra Everyday Minerals. En sånn liten prøveboks som holder i evigheter :O)

Skrevet

Hvilken bruker d?

har den jeg også :) liker den veldig godt. har også en i pudderform fra i.d minerales. Husker ikke helt hva den heter, men litt mørkere enn den fra chanel. føler at i.d sin holder mye lenger.

men veldig fornøyd med begge jeg da :)

Skrevet

Nars Orgasm, Benefit Dandelion og Too Faced (fra paletten Heartbreaker) er de jeg bruker mest om dagen :)

Skrevet

Jeg bruker summer stroll fra Everyday Minerals.. jeg elsker den fargen.. har lett lenge etter en slik peach farge som passer til hudtonen min... :rødme:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er litt rougeoman, og bruker for tida:

Plum Dust og Swimming Pool fra EDM

Dusty Mauve og Pink Jazz fra Signature Minerals

Beauty og Golden Gate fra ID

Begonia fra GloMinerals (skikkelig knallrosa og skummel, men fin hvis man klarer å bruke lite nok)

Dollymix fra MAC (også knallrosa, men litt mer transparent)

Seashell fra Make Up Store

Alle disse er kalde farger, og ganske sterke i tonen.

Det tror jeg var det meste. :ler:

Skrevet

Bruker den samme jeg har brukt i over 2 år, nemlig Chanel Reflex. Elsker den, men nå er den snart tom og da vil jeg finne den samme fargen i mineralrouge:)

Ellers har jeg to små prøver fra EDM: All smiles og Apple.

Skrevet
Bruker den samme jeg har brukt i over 2 år, nemlig Chanel Reflex. Elsker den, men nå er den snart tom og da vil jeg finne den samme fargen i mineralrouge:)

Ellers har jeg to små prøver fra EDM: All smiles og Apple.

Takk.takk.hvilken hudtone og hårfarge har du?Jeg tenkte å bestille reflex,men usikker

Skrevet

Jeg er veldig lys blond (av natur) og har blågrønne øyne. Huden min er ganske nøytral, og blek, men heller litt mot det gule, så jeg kler alle farger.. Men i rouge er ferskenfarger litt finere enn rosafarger på meg:) Ser veldig opplagt ut og får nydelig glød av den rougen.

Men mener at den kanskje har gått ut av produksjon? Men den finnes sikkertpå nett da:)

Skrevet

Short Cake fra EverydayMinerals

Bliss fra Pure Luxe

Bronze Magic fra Lancome (mousse)

Mocha Pink fra Clinique

Coral Supreme & Tawny Rose fra HM (sistnevnte når jeg har farget håret mørkere)

Skrevet

MAC Mineralize blush i 'Merrily' (en skitten-rød farge med litt gull i)

Lancôme Blush Subtil i 'Pêche Intense' (litt kaldere rosa-fersken)

Gjest Gjest_mari4ever_*
Skrevet
Jeg bruker summer stroll fra Everyday Minerals.. jeg elsker den fargen.. har lett lenge etter en slik peach farge som passer til hudtonen min... :rødme:

Har mye forskjellige rouge/solpudder for tiden:

nr 02 fra the body shop. en kald rosa tone som passer min kalde undertone

to forskjellige fra i.d - glee og flower ett eller annet

the body shop sine shimmer/bronze kuler! nydelig glød:)

i.d sin all over face color. hvis du tar bittelitt er denne fin har jeg funnet ut

estee lauder sitt to delte solpudder- fin fin glød:)

Skrevet

Til hverdags foretrekker jeg:

"Orchid rose" fra Chanel

"Candy apple" kremrouge fra Paula Dorf

"Dandelion" rouge fra Benefit

Nouba blush on bubble nr 45

Til fest:

"Orgasm" fra Nars

Nouba blush on bubble nr 46 eller 49

"Complex" fra Make up store

Skrevet

Jeg har sikkert 20 forskjellige fra everyday minerals. Synes de er fantastiske! Utrolig mange fine farger, og kjempelang holdbarhet. Bare gratisprøvene varer i flere måneder. Tror egentlig jeg er "set for life" når det gjelder blush, men er så vanskelig å motstå å prøve de nye fargene....:S

Skrevet

Rouge fra make up store i nyansen "Complex" er favoritten for tiden. Nydelig farge!! På en god 2.plass kommer "Peony" fra Clinoque.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...