MBelucci Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Tenkte å kjøpe ny rouge.Min er 4 år gammel.på tide å bytte den ut.Var chanel sin.secret.Fint farge. Hvilken bruker d?
Papaya84 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 jeg bruker solpudder fra body shop. Da jeg ikke kan så mye sminke vet jeg ikke om det er stor forskjell på rouge og solpudder... men jeg bruker iallefall litt av dette i kinna, og syns det blir fint.
Kamelia83 Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Tenkte å kjøpe ny rouge.Min er 4 år gammel.på tide å bytte den ut.Var chanel sin.secret.Fint farge. Hvilken bruker d? Akkurat nå bruker jeg en som heter apple fra Everyday Minerals. En sånn liten prøveboks som holder i evigheter :O)
amyrlinn Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Tenkte å kjøpe ny rouge.Min er 4 år gammel.på tide å bytte den ut.Var chanel sin.secret.Fint farge. Hvilken bruker d? har den jeg også liker den veldig godt. har også en i pudderform fra i.d minerales. Husker ikke helt hva den heter, men litt mørkere enn den fra chanel. føler at i.d sin holder mye lenger. men veldig fornøyd med begge jeg da
Mischa Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Nars Orgasm, Benefit Dandelion og Too Faced (fra paletten Heartbreaker) er de jeg bruker mest om dagen
Bjørnemor Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker summer stroll fra Everyday Minerals.. jeg elsker den fargen.. har lett lenge etter en slik peach farge som passer til hudtonen min... :rødme:
Gjest Deception Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Jeg er litt rougeoman, og bruker for tida: Plum Dust og Swimming Pool fra EDM Dusty Mauve og Pink Jazz fra Signature Minerals Beauty og Golden Gate fra ID Begonia fra GloMinerals (skikkelig knallrosa og skummel, men fin hvis man klarer å bruke lite nok) Dollymix fra MAC (også knallrosa, men litt mer transparent) Seashell fra Make Up Store Alle disse er kalde farger, og ganske sterke i tonen. Det tror jeg var det meste.
Rexina Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 Bruker den samme jeg har brukt i over 2 år, nemlig Chanel Reflex. Elsker den, men nå er den snart tom og da vil jeg finne den samme fargen i mineralrouge:) Ellers har jeg to små prøver fra EDM: All smiles og Apple.
MBelucci Skrevet 27. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2008 Bruker den samme jeg har brukt i over 2 år, nemlig Chanel Reflex. Elsker den, men nå er den snart tom og da vil jeg finne den samme fargen i mineralrouge:) Ellers har jeg to små prøver fra EDM: All smiles og Apple. Takk.takk.hvilken hudtone og hårfarge har du?Jeg tenkte å bestille reflex,men usikker
Nicky B Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 Akkurat nå er mine favoritter: Paula Dorf Candy apple Benefit Dandelion Benefit Benetint Pop Pop up Blush i Baby flush
Rexina Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Jeg er veldig lys blond (av natur) og har blågrønne øyne. Huden min er ganske nøytral, og blek, men heller litt mot det gule, så jeg kler alle farger.. Men i rouge er ferskenfarger litt finere enn rosafarger på meg:) Ser veldig opplagt ut og får nydelig glød av den rougen. Men mener at den kanskje har gått ut av produksjon? Men den finnes sikkertpå nett da:)
kitekatt Skrevet 27. november 2008 #12 Skrevet 27. november 2008 Short Cake fra EverydayMinerals Bliss fra Pure Luxe Bronze Magic fra Lancome (mousse) Mocha Pink fra Clinique Coral Supreme & Tawny Rose fra HM (sistnevnte når jeg har farget håret mørkere)
Kihn Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 MAC Mineralize blush i 'Merrily' (en skitten-rød farge med litt gull i) Lancôme Blush Subtil i 'Pêche Intense' (litt kaldere rosa-fersken)
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. november 2008 #14 Skrevet 27. november 2008 Jeg har soft focus glee fra id.
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 Jeg bruker summer stroll fra Everyday Minerals.. jeg elsker den fargen.. har lett lenge etter en slik peach farge som passer til hudtonen min... :rødme: Har mye forskjellige rouge/solpudder for tiden: nr 02 fra the body shop. en kald rosa tone som passer min kalde undertone to forskjellige fra i.d - glee og flower ett eller annet the body shop sine shimmer/bronze kuler! nydelig glød:) i.d sin all over face color. hvis du tar bittelitt er denne fin har jeg funnet ut estee lauder sitt to delte solpudder- fin fin glød:)
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #16 Skrevet 1. desember 2008 Til hverdags foretrekker jeg: "Orchid rose" fra Chanel "Candy apple" kremrouge fra Paula Dorf "Dandelion" rouge fra Benefit Nouba blush on bubble nr 45 Til fest: "Orgasm" fra Nars Nouba blush on bubble nr 46 eller 49 "Complex" fra Make up store
Søtpotita Skrevet 1. desember 2008 #17 Skrevet 1. desember 2008 Akkurat nå er mine favoritter: Paula Dorf Candy apple Denne har eg også (etter tips frå KG). Nøgd
tomatsuppe Skrevet 5. desember 2008 #18 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har sikkert 20 forskjellige fra everyday minerals. Synes de er fantastiske! Utrolig mange fine farger, og kjempelang holdbarhet. Bare gratisprøvene varer i flere måneder. Tror egentlig jeg er "set for life" når det gjelder blush, men er så vanskelig å motstå å prøve de nye fargene....:S
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #19 Skrevet 7. desember 2008 Rouge fra make up store i nyansen "Complex" er favoritten for tiden. Nydelig farge!! På en god 2.plass kommer "Peony" fra Clinoque.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå