Småkjekset Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hvilke erfaringer har dere med denne pcen? Har lest mye tester om den, men gir jo deg ikke alltid et likt bilde av hvordan den faktisk er i bruk over lenger tid
Gjest Ingrid BN Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Hvilke erfaringer har dere med denne pcen? Har lest mye tester om den, men gir jo deg ikke alltid et likt bilde av hvordan den faktisk er i bruk over lenger tid Jeg trives ekstremt godt med min! Har hatt den i overkant en måned nå. Det eneste jeg må investere i er en liten datamus, fordi det kan bli litt for knotete med touchpaden om man skal scrolle i et dokument eller lignende. Men alt i alt: SUPERFORNØYD! Og med en vekt i underkant av 1 kg, er den perfekt å ha med overalt. I pakken får du et futteral som du kan ha laptopen inni, og da ser den nesten enda søtere ut.. *ler*
Småkjekset Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Så bra du bare har positive ting å komme med om den Bestilte min nettopp i sted, så håper at jeg blir like fornøyd med den som du er Så det følger med et futural til den? Har hørt at enkelte har fått med, mens andre ikke har fått med. Men det er jo utrolig praktisk å ha slik at en ikke skraper den opp, når den er så liten og søt
Gjest Ingrid BN Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Så bra du bare har positive ting å komme med om den Bestilte min nettopp i sted, så håper at jeg blir like fornøyd med den som du er Så det følger med et futural til den? Har hørt at enkelte har fått med, mens andre ikke har fått med. Men det er jo utrolig praktisk å ha slik at en ikke skraper den opp, når den er så liten og søt Hmm... Det burde være standard med det futteralet siden det ligger i pakken. Snodig! Jeg bestillte fra Komplett.no og der var futteralet med ihvertfall. Håper du blir fornøyd!
Småkjekset Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 Er der min også er bestilt Så venter i spenning her
Småkjekset Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Da var pcen i hus Gleder meg til å begyne å bruke den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå