Småkjekset Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Har nettopp bestilt meg ny pc og en del andre tign gjennom Komplett.no. Når kan jeg forvente å kunne dra å hente varene mine?
Zzyzx Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Kommer litt an på, men hvis det ikke er en pc som skal bygges så pleier de å sende innen et par dager. Postgang varierer litt etter hvor i landet du bor. I sentrale strøk kan du få det dagen etter at det er sendt.
Gjest Marlo Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Tar max en uke sier dem selv iallefall, men har hørt om noen som har ventet opp til 3 uker. Glad jeg bor rett ved, så jeg bare kan stikke innom og hente sakene.
Småkjekset Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 Kjøpte en bærbar pc og noen deler som vi skal bruke i mediacenter pcen vår.. HÅper å få beskjed at vi kan hente det allerede i morgen, da min nåværende pc ikke er særlig god.. Og så bor vi rett ved Sandefjord, så håper det gjør at ting går raskere også..
Småkjekset Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2008 (endret) Tar max en uke sier dem selv iallefall, men har hørt om noen som har ventet opp til 3 uker. Glad jeg bor rett ved, så jeg bare kan stikke innom og hente sakene. Hvor lang tid bruker det å ta før du får varene dine da? Bor 30 min unna,. så er ikke noe problem for meg å hente det for å si det sånn Endret 26. november 2008 av Småkjekset
Gjest Marlo Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jaha, men da går det fort. Har bestillt en del ting derfra selv, og hentet det dagen etterpå - et par ganger to dager etter bestilling. Litt avhengig av om de har det på lageret eller ikke også da.
Småkjekset Skrevet 26. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2008 Stod på siden deres at det var lagervare, så da var det bare å håpe på at jeg får varene i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå