Gå til innhold

Ferdiglagde komler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det selges ferdiglagde komler noe sted i Stavanger? Eller om det er noen litt mer ekslusiv dagligvareforetning som selger dette, eks Ica e.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de skal ha det i kjøledisken på de fleste butikker.

Skrevet

Men er det ingen steder de selges ferske?

(Har lyst på en fersk kompe!! Kan ikke lage selv, da jeg ikke har verken rivjern, foodprocessor eller noen ting!)

Skrevet

og er det mulig å legge salt kjøtt inni disse????

Skrevet
og er det mulig å legge salt kjøtt inni disse????

Det vil jeg tro :)

Mamma brukte å legge stekt bacon i dem.

hva har dere på? og hva bruke som tilbehør?

Skrevet
Det vil jeg tro :)

Mamma brukte å legge stekt bacon i dem.

hva har dere på? og hva bruke som tilbehør?

Vossakorv (bruker det normalt ikke men skal bli artig å prøve!), bacon, kålrabistappe, smør og sirup :)

Er egentlig vant med salt kjøtt inni kompene, men spørs om det blir litt for innvikla for meg hehe.

Skrevet
Har du prøvd Ultra på Stadionparken?

Har ikke prøvd men tenkte også på det...

Skrevet
Helgø...?

For å være helt ærlig har jeg ikke sett etter det noe sted enda, men om noen visste at DER finnes det, så hadde jeg bare dratt dit det var ;) Vet ikke om jeg gidder å først kjøre ut til stadion og deretter til helgø etc... Mulig det bare blir pose fra toro gitt ;) Da kan jeg bare gå til butikken. :)

Gjest glad i komler
Skrevet

Patrioten i hillevåg har komler på menyen hver torsdag. Ikke akkurat som hjemmelagde, men nokså gode. Kan tas med som take-away.

Skrevet

Toro sine funker helt fint. Men langt i fra så gode som hjemmelagde da. Om du investerer i rivjern, så hjelper det å tilsette litt poteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...