Gå til innhold

spesielle invitasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest sommer09
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg i juli 09 og vil sende ut invitasjoner i januar. Har lett en del på norske sider, men finner ingen som selger spesielle invitasjoner. Det meste ser ut til å være trykket og jeg vil ha noe litt mer eksklusivt, siden dette er det første inntrykket gjestene får...

Er det noen som har noen gode tips til leverandører?

Videoannonse
Annonse
Gjest sommer09
Skrevet

hehe, jeg leste nettopp fra emnet under om invitationcouture.no, og det var akkurat noe sånn jeg var på utkikk etter! Så jakten er over:)

Skrevet
hehe, jeg leste nettopp fra emnet under om invitationcouture.no, og det var akkurat noe sånn jeg var på utkikk etter! Så jakten er over:)

Og du og du, har du sett prisene eller? :fnise: Tror vi går for noe enklere hos oss ja...

Skrevet
Og du og du, har du sett prisene eller? :fnise: Tror vi går for noe enklere hos oss ja...

WOW! Der var mange fine, men skrekk og gru for noen priser!!!

Men håndlaget og med all den tiden det tar så..

Men inspirasjon å hente, DET kan man ikke nekte for det var :)

Skrevet

Hva med å lage dem selv? På en litt annen måte enn å bare printe ut et word-dokument da... Kan ikke bli mer spesielt og fint enn det :) Ta en tur innom en velassortert bokhandel eller scrap-booking-butikk og finn inspirasjon.

Vi lager alt av "trykksaker" selv. Og det blir i mine øyne dritlekkert! Titt på denne siden, masse fin inspirasjon!

Gjest sommer09
Skrevet

Det koster litt ja, men ikke alle har tid til å lage alt selv...og når man regner inn hva det etter hvert koster i materialet per invitasjon, er egentilig ikke prisen så gal. Når jeg først skal bruke så mye penger på et bryllup, synes jeg det er litt fint at førsteinntrykket er der...når jeg tenker på hvor mye folk drikker for i et bryllup, er det nok mye annet jeg heller kan kutte ned på!

Skrevet
Her fant jeg mye finere invitasjoner enn der TS skal kjøpe sine fra. Syns jeg da. Men smaken er som baken.
Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

for noen kjempefine invitasjoner på inv. couture :jepp: Helt enig, bruker nok heller litt mere penger på trykksaker for å få alt til å matche!

Skrevet

Blir sikkert skutt nå, men jeg sier det likevel...

Tenk litt over at trykksakene ikke bare skal matche hverandre, men resten av bryllupet. Håndsydde invitasjoner i thaisilke med swarovski-krystaller matcher ikke feks koldtbord eller grillparty..... Jeg hadde som gjest hatt ganske høye forventninger om det dumpet en slik invitasjon ned i postkassen.

For alt jeg vet serverer dere russisk kaviar, gåselever og Dom Perignon, men enkelte gjør ikke det. Invitasjonen bør matche resten av stilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...