Gjest M Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvordan hadde du reagert om mannen du var forlovet med hadde kontakt med ei han hadde "surra" med før deg? Er ikke det ganske så respekt løst? Han har kontakt med henne over internett, til tider ringer hun han. Hun har prøvd å få slutt på forholdet vårt på flere måter. Nå er jeg drit lei hele kjerringa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Du burde oxo vært drittlei typen din, SOM LAR DETTE SKURE OG GÅ, SELV OM SIN NÅVÆRENDE KJÆRESTE (du) HAR BEVISER PÅ AT HUN PRØVER Å FÅKKE OPPUNDER....merkelig.....du har ikke noe uoppgjort med henne...det er han du bør gripe fatt i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Enig med Anafugia. Still han til veggs og strekk han opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 Spørs hvilken kontakt..Men sånn som du beskriver det.Jeg ville ikke godtatt det!! Hva er det han driver med egentlig? Holder dere begge på gress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Nei, det å ha god kontakt med ekser er ingen bra ting, så sant de ikke har barn sammen, da er det jo normalt å ha en viss grad av kontakt i alle fall! Jeg hadde ikke godtatt surring med eks, ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Ruby: dem har ikke barn sammen og han surrer ikke med henne nå. Han har sagt at dem "surret" før... Sier han synes synd på henne, hun er ensom, stakars har problemer med xn sin, stakkars unger, hun har det ikke lett..... Jeg har det ikke lett jeg heller, men jeg klamrer meg ikke fast til menn jeg har surret med før heller.. Dem holder jeg meg laaaangt unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Har et helt greit forhold til mine X'er jeg.. Hvorfor skulle jeg ikke det? :-? Et par av dem er til og med mine aller beste venner. Mannen min har ingen problemer med dette i det hele tatt. Han vet at han kan stole på meg,og at jeg elsker bare ham. Han har ingen kontakt med sine X'er og det synes jeg faktisk er litt leit. Jeg ser ikke grunnen til at de ikke skal være på talefot. Men saken blir jo litt annerledes dersom hun forsøker og ødelegge forholdet deres.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Tåler ikke engang tanken på at min elskede skulle ha noe som helst med en av sine exer å gjøre... men det dreier seg kun om en spesiell frøken, som ikke akkurat står øverst på lista mi over de jeg dele lottogevinsten min med...... Ei riktig hurpe er a !!! Alle andre dr**** jeg i..... Han er min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2003 #9 Del Skrevet 18. juni 2003 Enig med Anafugia - problemet er vel ikke henne, men ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå