Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Fatter ikke hva som skjedde/hva jeg trykka på! Plutselig har jeg ikke flere ikon på skrivebordet. Dvs skrivebordet er helt tomt. I tillegg går datan SYKT tregt! Forstår ikke hva som skjedde? Finnes det noen måte å slette/gjemme hele skrivebordet på? Finner ikke ut av hvordan man finner det igjen..
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Høyreklikk (på skrivebord) .Ordne ikoner etter ..Vis skrivebordsikoner ? At den er treig er en litt dårlig beskrivelse.. var den raskere før? Er den gammel, etc.. du må ut med litt mer info før noen kan svare på det =)
r2d290 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Begynte den plutselig å gå tregt? Det, sammen med at ikonene forsvinner er for meg et ganske tydelig tegn på malware (mulig det er noe annet også, men jeg ser det mest sansynlig at det er malware som er kilden). Jeg har en link i signaturen min. Den peker til en veiledning som forteller hvordan man kan fjerne virus o.l ved hjelp av at du lager logger over pc-en din, og så kan jeg (eller noen andre med litt erfaring) se på loggene og fortelle om pc-en din er ren Så post loggene her i tråden din, så skal vi få sett på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå