Gå til innhold

Virusprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til bør man få ryddet skikkelig opp på pc'n. Jeg bruker et program som tar livet av all malware/spyware/trackware/virus mye bedre enn Norton, McAfee, avast! og andre programmer.

Det er et gratisprogram og kan lastes ned her:

SUPERAntiSpyware Free Edition

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Av og til bør man få ryddet skikkelig opp på pc'n. Jeg bruker et program som tar livet av all malware/spyware/trackware/virus mye bedre enn Norton, McAfee, avast! og andre programmer.

Det er et gratisprogram og kan lastes ned her:

SUPERAntiSpyware Free Edition

Jeg blir alltid litt skeptisk når noen må legge til "super" i produktnavnet sitt.. :gjeiper:

Skrevet

Selv prøvde jeg McAfee, Norton, avast!, AVG Antivirus, BitDefender Antivirus, Kaspersky og SpyHunter da jeg fikk Windows Antivirus 2008, som i hovedsak fucker opp pc'n så til de grader at du enten må fjerne ALT på maskinen og så reinstallere alt på nytt, eller bruke SUPERAntiSpyware, fordi ingen av de andre virusprogrammene fjerner den dritten. Faktisk så vises ikke Windows Antivirus 2008 som et virus/malware/trackware/spyware engang.

Det ufattelig hvor mye trackware, malware, spyware og annen dritt som du kommer borti bare ved å gå inn på "uskyldige" sider.

En total gjennomgang av maskinen bør man gjøre ihvertfall én gang i måneden.

Men altså, det er jo gratis. Hvordan vet du hvordan det funker hvis du ikke prøver?

:gjeiper:

Windows Antivirus 2008 is a rogue anti-spyware application with deceptive detection mechanism. It may be installed through browser security holes and using trojan horse. This misleading software will hijack your homepage to show fake spyware \ virus scan results and trick you to buy full version of Windows Antivirus 2008. Moreover, this nasty software may download other spyware, slow your PC and cause system errors and crashes.
Skrevet

et annet veldig bra program som vi bruker mye på diskusjon.no og itpro.no er Malwarebytes antimalware: http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Fordelen med dette programmet er at det kan fås med Norsk språkdrakt, og det bruker litt kortere tid enn SUPERAntiSpyware

Det er riktig nok LITT dårligere, men en god start.

Men automatisk programvare er ofte ikke godt nok alene. Ved å følge veiledningen i signaturen min, får man fjernet alt av virus i så og si alle sammenhenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...