Gå til innhold

Hansker - igjen

Pusekatt

Hansker eller ikke?  

1. 1. Hansker eller ikke?

• Ja
      5
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

Jeg får jo aldri helt bestemt meg da......men; vil gjerne ha en second opinion angående hansker eller ikke til denne kjolen.

Det er i så fall snakk om albuelange, enkle (=uten altfor mye mønster, blonder og dilldall), fingerløse hansker i ivory.

Ellers skal jeg ha sko, veske, tiara og kanskje øredobber+et enkelt halskjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo ganske elegant på bildet i hvert fall, men jeg må innrømme at jeg har fryktelig lite peiling på sånt (klær og sånn). :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe fan av hansker i utgangspunktet. Dette pga at de trøblete å få av og på... Det er sommer når giftemålet står... sier bare varmt jeg...

Men tilbake til kjolen...

Jeg ville ikke hatt hansker her heller... Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes det blir for ballaktig hvis du tar på deg hansker... Og kjolen er så nydelig i seg selv at det trenger du ikke... :D

Så jeg sier gå for sko, veske, tiara og kanskje øredobber+et enkelt halskjede (som du selv skrev...) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke hansker........

dessuten synes jeg det ville ødelegge brudeinntrykket av kjolen

og heller skape et (misforstå meg rett) litt jålete 20-talls image....

.........

Men kjolen din er nydelig, er det samme som 14062003 hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjolen din er nydelig, er det samme som 14062003 hadde?

Nei, men det er samme som......hm, Merethe - tror jeg - hadde:

http://www.bryllup.n3.net

(nå heter vel 14062003 også Merete, såvidt jeg har fått med meg, så det er kanskje derfor du blandet litt?)

Takk, forresten, jeg synes også at kjolen min er helt nydelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke den samme som 14062003 hadde nei. Hennes er helt hvit, har langt slep og korsettet er ikke likt. Men et rask blikk på kjolen, så kunne det vært den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OY!...da var jeg i mindre tall....sa ja til hansker...selv om jeg ikke hadde det i mitt eget bryllup, men det var varmt i juni det året....

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv strapless kjole og vurderte handsker, men etter en diskusjon her inne + med venninner og mor og svigermor, utgikk det. Handsker er vriene å ha pent på seg (de siger ned osv), og det er fort gjort at armene "tyter" ut på oversiden. Og så er det prakk og ta dem av og på osv.

Dropp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal ikke ha hansker. Blir ikke meg det. Vet ikke hva jeg anbefaler deg pusekatt, litt vanskelig når jeg ikke liker hansker selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg synes det var fint med hansker til denne kjolen. Men det kommer selvsagt ann på typen du er. Jeg har bestemt meg for å ha hansker til min kjole, men vurderer å kutte ut sløret -vet liksom ikke om det er helt meg. Det betyr ikke at jeg ikke synes det er fint med slør, bare ikke på meg. På samme måte blir det for deg å finne ut om du liker hansker. Det er fint både med og uten. Hva vil få deg til å føle deg mest komfortabel?

Lykke til, jeg vet det ikke alltid er enkelt å velge...

Klem fra en gjest som stadig er inne og leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt sånn juleball-følelse av hansker jeg, sammen med boa. Så jeg ville aldri valgt hansker til brudekjolen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper hansker, gjør det du også! Det er hva jeg syntes, etter mye om og men.

:D

Det ser ut til at det blir til det ja, Felix - jeg føler også mest for å droppe hanskene!

Tusen takk for alle innspill her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius

Jeg stemte nei...

Har brukt hansker til andre kjoler på fest, og det er jammen meg mye mas og dilldall. Når man da har andre ting å holde styr på, ville jeg styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...