Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ville du gitt din mann en massasjepakke hos en salong/klinikk?

Men ville du likt at en annen dame skal drive å gna på mannen din??

Eller ville du ikek tenkt på den måten..

Endret av coth
Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet
Ville du gitt din mann en massasjepakke hos en salong/klinikk?

Men ville du ikke likt at en annen dame skal drive å gna på mannen din??

Eller ville du ikek tenkt på den måten..

Jeg har gitt dama spa/massasje i gave flere ganger, flere ganger var massøren mannlig. Ingen problem, tenker ikke på det.

Hun liker derimot ikke tanken på at jeg skal masseres av en annen dame. Derfor unngår jeg også det, koster meg ikkeno å ta hensyn.

Skrevet (endret)

Massasje har da ingenting med det å gjøre at det er en 'annen dame nir på mannen din', det er jo rent profesjonell sammenheng. Med mindre du sender ham til en sånn spesiell 'massasjesalong' ;)

Jeg kan jo da ikke unngå at andre damer tar på ham? Skal mannen heller ikke få lov å få hårklipp fra en kvinnelig frisør? Siden det føles jo godt også (hvis det er hodebunnmassasje inkludert).

Så jeg kunne absolutt tenke å gi sånt som gave, ingen problemer.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Det har jeg allerede gjort. Hadde ingen problemer med det.

Skrevet

Jeg har da ingen problemer med at min mann får massasje. Om det er av en kvinne eller mann spiller da ingen rolle.

Hva med kiropraktorer, fysioterapauter og leger da? Må han bare gå til mannlige slike? Og du selv, går du kun til kvinnelige ditto?

Skrevet

Kjæresten min hadde blitt veldig glad for en slik pakke, og jeg har ingen problemer med at det er en annen dame som gjør det;)

Skrevet (endret)

Jeg har gitt dama spa/massasje i gave flere ganger, flere ganger var massøren mannlig. Ingen problem, tenker ikke på det.

Hun liker derimot ikke tanken på at jeg skal masseres av en annen dame. Derfor unngår jeg også det, koster meg ikkeno å ta hensyn.

det kommer ann på øyet som ser det om man syns det er akseptabelt eller ikke, uansett om det proffesjonelt..

og hårklipp, blir ikke akkurat helt det samme. Forskjell på massajse som er en nytelse og gå til en kiropratker/lege for undersøkelse/ knekke/massere opp - som ikke gjør godt.

vil bare høre meningen til folk..

Endret av coth
Skrevet

Det er jo ikke snakk om annet enn en tjeneste som ikke inkluderer noe form for sex, så jeg syns det kan sammenlignes med kiropraktor, fysio osv.

Skrevet

Massører er da proffesjonelle som alle andre yrkesutøvere.

Nei jeg hadde ikke hatt noe problem med å gi mannen min massasje i gave.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe problem med at en annen dame skulle gi kjæresten min massaensje. Derimot ville jeg funnet ut om mannen din er komfortabel med en slik gave. En jeg kjenner sammenligner det å gå til frisør med å gå til tannlegen, det er ting du helst ikke vil, men av og til MÅ man jo :fnise:

En grunn til at jeg IKKE hadde gitt kjæresten min en slik gave er at jeg vet at han ville finne hele situasjonen med det at en fremmed dame skal drive og ta på ham særs ubehagelig. Hvis han i det hele tatt hadde brukt gaven hadde den nok gjort ham mer anspent enn avslappet.

Skrevet

Nei, jeg ville ikke gitt mannen min massasjepakke i gave. Det er noe han ville blitt skuffet over å få, han ville synes jeg kunne brukt penger på noe annet, som han hadde lyst på.

Han har fått massasje før (av en kvinne), og det likte han ikke spesielt godt. Og han fikk omtrent fnatt en gang jeg foreslo spa-opphold, så han hadde nok ikke satt pris på det nei.

Jeg tenker ikke på om det er en kvinnelig massør eller ikke.

Skrevet

Jeg synes det er greit så lenge det er profesjonelt gjort. Jeg ville IKKE sendt ham til et thaimassasjested i Oslo, for der er det heller regelen enn unntaket at de avslutter med runk.

Skrevet
Jeg synes det er greit så lenge det er profesjonelt gjort. Jeg ville IKKE sendt ham til et thaimassasjested i Oslo, for der er det heller regelen enn unntaket at de avslutter med runk.

ahhaah, men jeg skal ihvertfall unngå å sende han der, om det blir noe av.

Skrevet

Hadde ikke tenkt på det på den måten. De gjør bare jobben sin.

Skrevet

Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med at han skulle bli massert av en annen kvinne, men jeg vet at han ikke hadde blitt så glad for en sånn gave selv, så hadde ikke kjøpt det.

Skrevet

Dette har jeg gitt han flere ganger, fordi han elsker det. Har aldri tenk over om det er damer eller menn som knar, de gjør da bare jobben sin.

Skrevet

Kjæresten min hadde problemer med ryggen tidligere i år og fikk massasje spandert av jobben, fordi ei venninne av sjefen jobbet som massør.

Jeg tenkte jo i noen sekunder, "eek", men det gikk fort over når jeg bare tenkte litt rasjonelt ;)

Skrevet

Men massasje i gave er ikke en typisk ting menn hopper i taket av.

Skrevet (endret)

da har jeg bestilt

Pakkeløsning: 1 Litt av hvert for mannen

Express hudpleie

Ryggmassasje

Mini Fotpleie

PAKKEPRIS ca 2t 1185kr

er dette dyrt?

min mann jobber 16timers dager i en hel måned, og tror han kommer til å sette pris på litt velvære når han komemr hjem ;)

Endret av coth
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg ville ikke tenkt at de var noe problem :) Og kan gjerne tenke meg å gi han massasje. Har jobbet med massasje i hudpleiesalong selv også, og har massert massevis av menn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...