Gå til innhold

Takkekort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og ordner takkekort om dagen. vet selvfølgelig at man må takke for gaven man har fått, men bør man også f.eks skrive takk for at de delte dagen med oss eller noe annet. Noe om gaven man har fått at den falt i smak eller hva vi har brukt den til osv. Vil jo at det skal bli litt personlig slik at de ser at man har lagt merke til dem ikke bare sånn standard masseprodusert liksom.

Hvordan gjorde dere det? Noen tips og forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det en god stund til jeg skal sende ut takkekort, men har tenkt på å skrive noe slitk som:

Kjære onkel Nils og tante Mercy.

Vi vil gjerne takke dere for at dere tilbragte den flotteste dagen i vårt liv sammen med oss :)

De 3.000,- vi fikk i bidrag til vår bryllupsreise kom veldig godt med, og vi spanderte på oss en skikkelig fancy middag den siste kvelden i Barcelona.

Tenkte på dere da vi bestilte en av de dyreste vinene de hadde ;)

Vi vil også takke for all oppmerksomhet og hjelp vi fikk, både i forkant og etterkant av bryllupet.

Legger ved et bilde fra restauranten i Barcelona den siste dagen.

Store glad i dere klemmer fra Kim og Catharina

Dette er til en veldig snill onkel, som har sagt han vil bidra mye både før og etter bryllupet.

Syns det skal være litt formelt, men også veldig oss.

Dette er nesten noe jeg kunne ha skrevet i f.eks en mail til han, men beholder fortsatt litt av det formelle, så gir det takkekort inntrykk også.. Hehe...

Til andre, som kanskje ikke er så nære, eller ikke har bidratt med noe rundt festen, ville jeg kanskje ha skrevet noe slikt som;

Kjære onkel Svein.

Vi vil gjerne takke deg for at du reiste helt til Halden for å tilbringe den lykkeligste dagen i vårt liv sammen med oss.

Det betydde mye for oss at du kom :)

Kakefatet vi fikk har allerede blitt tatt i flittig bruk, og jeg håper du vil komme på besøk å spise kake en gang snart!

Stor glad i deg klem fra Kim og Catharina

Sånn tror jeg at jeg kommer til å gjøre det hvertfall :)

Håper det hjalp deg noe!

Lykke til :tommel:

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for gode tips! skal bruke noe av de setningene.>Var noe sånt jeg var på jakt etter. Koseligere når det blir litt mer personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...