Gå til innhold

Snodig??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

de siste ukene har gått i et,så jeg har nesten ikke fått trent seriøst; og det har også blitt endel junkfood,pils osv osv.var og trente i går, og gikk for å veie meg - hadde gått ned 6 kilo?? på tre uker? :o tenkte "jøss, dette kan da ikke stemme" - men joda, dobbeltsjekket på en annen vekt, der viste den 5,5 i minus... har ikke tenkt hverken på kropp eller trening de siste ukene; har hatt det extremt travelt 24/7, men når jeg tenker etter, har jeg strammet inn beltet, buksene sitter løsere..

merkelig.... har vel forsvunnet pga stresset, men de kommer nok igjen - bare de ikke kommer med forsterkninger :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady-M

Jeg går alltid ned i vekt i perioder hvor det er lite trening siden muskelmassen "skrumper" litt inn.

Stress er jo ganske slankende det og. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Der ligger kanskje forklaringen for meg også da. Hadde ikke trent på et år, men stresset utrolig på skolen - så oppdaget jeg at ti kilo var borte.

Hvis man hopper rundt og gjør ting hele tida, og kanskje ikke spiser like mye, så går man jo ned! Men jeg tror ikke det er noe å basere seg på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...