Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i en annen tråd hvilken prisklasse morgengavene ligger på, også ble jeg veldig nysgjerrig på hva man kan ønske seg?

En nevnte speilrefleks til mannen, er det sånne ting man får selv også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt til å komme med et eneste tips, DEN gaven får han tenke ut selv :) Vet han har noe lurt på lager... Bryllupsnatta er hans "ansvar", jeg aner ikke hvor vi skal være. Han har visstnok meget lyst til å fortelle meg om sine planer for natta og morgengaven, men jeg vil ikke vite... :rødme:

Skrevet

kunen tenkt meg en kjempe fin bryllupsreise. Da vi har nedprioritert denne pga ting begynenr å bli dyrt ellers med bryllupet:)

Skrevet

Jeg ønsker meg diamantøredobber eller et sølvarmbånd med charms med gravering på.

To helt ulike prisklasser altså :)

Mannen får enten slipsnål med diamant eller en kul opplevelse/reise

Skrevet

Vi har veldig lite penger, da alt annet blir så dyrt, så har bestemt at vi ikke skal bruek altfor mye penger på morgengave...

Min fremtidlige ektemann har veldig lyst på hund, så jeg lurer rett og slett på om jeg skal kjøpe en valp til han :)

Jeg ønsker meg et egetdesignet smykke i sølv og gull, som matcher gifteringen :)

Vi kjenner en veldig flink smykkedesigner, som lager ringene våre, og samboeren min har veldig god smak, så jeg tro han kan komme opp med noe fantastik flott :D

Blir nok noe i den duren.. Hehe

Skrevet

Trenger ikke være så dyrt. Men vil ikke ha en forbruksvare. Jeg vil ha noe som jeg kan ha noe for resten av livet, noe jeg kan vise fram til barnebarna..

Han skal få noe han kan ha for alltid. :)

Skrevet (endret)
Vi har veldig lite penger, da alt annet blir så dyrt, så har bestemt at vi ikke skal bruek altfor mye penger på morgengave...

Min fremtidlige ektemann har veldig lyst på hund, så jeg lurer rett og slett på om jeg skal kjøpe en valp til han :)

Vi har kjøpt oss valp til oss selv i morgengave :) Dog et halvt år før vi gifter oss, men pytsann.. Hun er verdens skjønneste labrador, og jeg er så utrolig glad i henne :D Dette er en SÅ mye bedre gave til oss selv, en diamantøredobber som blir liggende i smykkeskrinet fordi man er for redde for dem til å bruke de ;)

Forøvrig vil jeg bare legge til at å gå til ansaffelse av en hund ikke er veldig billig, men hva du legger i "alt annet en dyrt" vet ikke jeg. Vi har sikkert brukt nærmer 20.000 på henne, og da kostet hun 10.500..

Endret av bunadbrud
Skrevet

Jeg ønsker meg en torader. Har hintet (dvs sagt det rett ut) til min kjære i morges, og at jeg har sett en som er rimelig i nærheten av der vi bor. Og presisert at det går an å slå sammen julegaven med morgengaven.

Tror han setter pris på å få slippe å gruble på hva jeg vil ha, han hadde ikke begynt å tenke på verken jule- eller morgengave ennå. Åhhh spent nå. :hoppe:

Skrevet

Kanskje vi skal revurdere planene våre! :D

Men er ikke gifteringen en sånn evig ting man kan vise barnebarna? Ser ikke helt for meg at jeg vil gå med dyre smykker noen gang... Men valp, eller ferie! :)

Skrevet

Vi har egentlig nedprioritert den posten, men skulle det vise seg at vi har råd så ønsker jeg meg noe varig. Det kan like gjerne være en opplevelse som sitter i minnet for evig. Lurer på om jeg skal snappe opp den idèen om å la mannen få ansvaret for bryllupsnatta.:) Da vil jo alt etter bryllupsfesten bli en overraskelse uansett. For min del kan vi like gjerne reise hjem til oss selv som hotell, bare vi er alene og vi har litt champis, sjokolade og frukt i tillegg til senga.;) Av smykker så kunne jeg tenkt meg noe gult gull med diamanter i som matcher gifteringen. Hvis han kom med en billett til et reisemål ville jeg vært superoverrasket og veldig glad, men det blir nok med drømmen foreløpig. Bryllupet blir dyrt nok som det er og vår bryllupsreise går nok til hytta på fjellet....

Skrevet
Vi har egentlig nedprioritert den posten, men skulle det vise seg at vi har råd så ønsker jeg meg noe varig. Det kan like gjerne være en opplevelse som sitter i minnet for evig. Lurer på om jeg skal snappe opp den idèen om å la mannen få ansvaret for bryllupsnatta.:) Da vil jo alt etter bryllupsfesten bli en overraskelse uansett. For min del kan vi like gjerne reise hjem til oss selv som hotell, bare vi er alene og vi har litt champis, sjokolade og frukt i tillegg til senga.;) Av smykker så kunne jeg tenkt meg noe gult gull med diamanter i som matcher gifteringen. Hvis han kom med en billett til et reisemål ville jeg vært superoverrasket og veldig glad, men det blir nok med drømmen foreløpig. Bryllupet blir dyrt nok som det er og vår bryllupsreise går nok til hytta på fjellet....

Det er min mann som har ansvaret for bryllupsnatta.. :) For meg er det også like hyggelig uansett om vi er hjemme eller på brudesuite på et fancy hotell (kanskje hyggeligere hjemme...) Det som vil bety noe for meg er at han har planlagt og ordnet til noe koselig :):)

Ang. bryllupsreise kommer nok vår også til å ende opp på hytte... :) Av den litt primitive sorten, utedo og peisvarme. Verdens koseligste plass :) Jeg, mannen, fjelltur, fyr på peisen, god mat og rødvin.. Gleder meg allerede!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...