Gå til innhold

Drømmer/utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Katarina_*
Skrevet

Dette er et teit spørsmål, elelr egentlig bare en måte å få ut tankene mine på. Det er noe som plager meg veldig. Jeg er utrolig sjalu, selvom jeg har ingen grunn til det. Bakgrunnen er en eksmann som var utro med både menn og kvinner selv når jeg var gravid. Det har satt skikklig dype spor.

Han jeg skal gifte meg med et stikk motsatt, jeg evt jo det. Men jeg har en slags uggen følelse hele tiden, uten grunn som sagt. Vi snakker litt om det, og han begynner å bli lei av å måtte si jeg jeg må stole på han..han elsker meg osv. Jeg har aldri hatt så sterke følelser for en mann før. Han er alt jeg har ønsket og ser i en mann.

Han er ingen jente futt, han har ingen kvinners mobil nr på tlf. Han har noen kamerater, men de er som oss, i forhold. Vi er vel blitt voksne :P Vi skal gifte oss på nyåret og har det egentlig bra. Unatt sexen. Vi har kjempe bra sex bare vi først kommer i gang. (meg som ta intative for tiden) Men pga av nattevåk og krevende jobber er han for det meste utslitt på kveldene. Sovner ofte i sofaen... osv. Jeg klager mye om det og det tror jeg sårer han. Jeg har fått mye mer lyst nå enn jeg noen gang har hatt før med han. tenker på sex med han hele tiden. Hele dagen! Blir kåt av å se på han samme hva han driver med.

Men han virker ikke så kåt lenger på meg. Men det skyldes nok som sagt at han er rett og slett utslitt for tiden.

Som sagt, jeg er litt sjalu..litt er vel underdrivelse, men jeg er flink til å kontrollere meg og snakke meg selv til fornuft.

Jeg får opp bilder i hodet hele tiden at han nyter en annen jente og koser seg mentalt og fysisk med denne jenten. Det gjør meg så trist og sjalu. jeg vet det er bare mitt hodet som spiller puss. Men..etter min fortid så er jeg så utrolig redd for utroskap.

Inatt så tilfredstilte meg selv da han sovna igjen på sofaen... og det var ok..så begynte tankene mine å vandre til samboer som drev å hadde seg med en jente, der han nøt henne skikklig godt og drev å så på meg mens han gjorde det. Jeg ble faktisk litt kåt. Og det gikk for meg skikklig raskt. Jeg ble kjempe redd og forvirret etterpå..klarte ikke sovne før på lenge. Det er jo min værste marreritt å se han i seng med en annen kvinne.

Hvofor ble jeg kåt av tanken? Uff, føler meg kjempe skitten. Jeg vil bare ha han, alene, ikek dele han med noen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fantasi er en fantasi, det betyr ikke at man nødvendigvis vil at det skal skje i virkeligheten. Noen fantaserer om voldtekt f.eks, eller har "rollespill" med sin partner der han/hun tar seg til rette, men det betyr overhodet ikke at de ønsker å bli voldtatt.

Gjest Gjest_jente88_*
Skrevet

Jeg har samme fantasi... Ble også sjokkert i begynnelsen at jeg tente på det. Jeg ser for meg kjæresten min har seg med en annen, kanskje flerne også. Vet ikke hvorfor jeg tenner på det.... Jeg er også ekstremt sjalu... så merkelig det der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...