Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Diana_*
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på hva dere tenker om forskjellen på "jeg tror jeg elsker deg" og "jeg elsker deg".

Det med tanke på å si til noen man har vært sammen med i 4 måneder og hvordan det kan tolkes av vedkommende. Særlig hvis man velger den første setningen:)

PS. Har det noe å si hvem som sier først, altså kvinnen eller mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til du kan si "jeg elsker deg"

Jeg hadde iallefall ikke blitt helt fornøyd med

"jeg tror kanskje... hvis jeg tenker meg om.. eller er full nok.. eller har en god dag...eller ikke ombestemmer meg igjen... at jeg kanskje elsker deg....

Skrevet
Vent til du kan si "jeg elsker deg"

Jeg hadde iallefall ikke blitt helt fornøyd med

"jeg tror kanskje... hvis jeg tenker meg om.. eller er full nok.. eller har en god dag...eller ikke ombestemmer meg igjen... at jeg kanskje elsker deg....

Hehe, det er klart man ikke blir fornøyd hvis formuleringen er slik.

Men saken er at vi sliter med usikkerhet begge i fht forholdet, følelser er tilstedet, men vi har svært dårlig tid, særlig ham. Det gjør at vi/han ikke kan ta være på forholdet som han ville. Så vi vurderte (han forelslo) å være bare venner en stund, men vi har ikke bestemte oss helt for det. Jeg spesielt, klarer ikke være bare venner. For jeg tror nemlig jeg elsker ham. Så jeg sa det i svareren hans, vet det var dumt, men gjort er gjort. :sjenert:

Var egentlig ikke dette temaet handlet om tråden, men

Skrevet

Tja, jeg synes det er helt greit med 'kanskje' i bildet!

Bedre med dette, enn falsk 'ja jeg elsker deg og' som svar.

Det er mye følelser involvert, og de er ikke alltid enkle å definere, så jeg synes det er greit at man prøver å sette ord på det men vet ikke helt. Det gir i hvert fall pekepinn at noe seriøst er på gang. :)

Gjest Gjest_Diana_*
Skrevet
Tja, jeg synes det er helt greit med 'kanskje' i bildet!

Bedre med dette, enn falsk 'ja jeg elsker deg og' som svar.

Det er mye følelser involvert, og de er ikke alltid enkle å definere, så jeg synes det er greit at man prøver å sette ord på det men vet ikke helt. Det gir i hvert fall pekepinn at noe seriøst er på gang. :)

:) Var akkurat derfor jeg valgte å si det på den måten. De følelsene jeg har for ham og at jeg bryr ham så utrolig mye får meg til å tro at jeg elsker ham:) Deilig følelse, men vond når man ikke er sikker på hva partner vil. Han sa han vil snakke med meg, og at pga usikkerheter rundt mye gjør at han har vært ubesluttom. Han er bekymret for oss og våre barn og at han tenker så mye på meg og oss og er glad i meg uannsett!

Hva tror du han kommer til å si?

Skrevet
Hva tror du han kommer til å si?

Dessverre, jeg er ikke en spåkone, så jeg vet ikke hva han føler ;)

Jeg håper i hvert fall at han tolker dette riktig!

Gjest Gjest_Diana_*
Skrevet
Dessverre, jeg er ikke en spåkone, så jeg vet ikke hva han føler ;)

Jeg håper i hvert fall at han tolker dette riktig!

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...