Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg farger etterveksten med permanent farge. I pakningsvedlegget står det at fargen skal sitte i ca 30 minutter, men jeg syntes ikke den dekker grå hår skikkelig. Dvs, den dekker, men etter en uke syntes jeg den begynner å vaskes bort og det skal jo ikke skje med permanent farge. Hos frisøren sitter jeg alltid mye lenger (bortimot en time?), kan det være litt av grunnen til at jeg føler at den fargen sitter bedre i etterveksten? Hvor lenge lar dere fargen virke?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Please? Noen som vet? Skal ta en farge nå og vurderer å la den virke i en times tid, men er redd noe kan gå galt..
Zadja Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Grunnen til at det blir bedre hos frisør er nok heller at fargen som blir brukt er bedre enn den man får kjøpt i butikk. Men det skader ikke å la den sitte i 10 min ekstra, ikke sikkert det hjelper, men det skader ihvertfall ikke.
Gjest hannes Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 JEg farger/striper alltid håret mitt selv, og lar ofte fargen sitte bortimot en time! Spesielt med mørke farger...innbiller meg at de etablerer seg bedre i håret da! Det har iallefall aldri skadet håret mitt......det som skader mest, er striping (blekemidler)!!
Nabodama Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg farger etterveksten med permanent farge. I pakningsvedlegget står det at fargen skal sitte i ca 30 minutter, men jeg syntes ikke den dekker grå hår skikkelig. Dvs, den dekker, men etter en uke syntes jeg den begynner å vaskes bort og det skal jo ikke skje med permanent farge. Hos frisøren sitter jeg alltid mye lenger (bortimot en time?), kan det være litt av grunnen til at jeg føler at den fargen sitter bedre i etterveksten? Hvor lenge lar dere fargen virke? Dette har ikke jeg opplevd. Jeg lar fargen sitte i ca 45 min, og den holder fint etterpå. Det vaskes ikke ut, og jeg må ikke farge på nytt før etter 4 uker. Spørs vel på hvilket merke du bruker. Jeg bruker Loreal Excellence Creme, har brukt den i mange år, og er veldig fornøyd.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg lar fargen sitte i så lenge som det står og synes den holder bra. Men har ingen grå hår enda Da jeg pleide å lysne håret mitt lot jeg det virke i opp til 30 min lengre enn det sto for at det ikke skulle bli gult. Gikk helt fint det.
coth Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 (endret) hos frisøren sitter jeg bare 20min med fargen i. så det er nok kvaliteten på fargen som spiller inn hvor lenge man må sitte.. vil jeg tro! Endret 26. november 2008 av coth
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #8 Skrevet 26. november 2008 hos frisøren sitter jeg bare 20min med fargen i. så det er nok kvaliteten på fargen som spiller inn hvor lenge man må sitte.. vil jeg tro! TS her. hos frisøren sitter jeg som sagt i bortimot en time, men det kan jo skyldes at håret mitt ikke tar farge så godt. (har veldig glatt og "fint" hår)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå