Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Mannen min har fått brokk. Og nå må han opereres! Er det noen som vet noe om dette? HVa blir gjort under inngrepet? Narkose? SMerter etterpå? Takknemlig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Ich habe! Ble operert under narkose - hva som ble gjort? Det vet jeg ikke - jeg sov Mulig det går an å få gjort det med lokalbedøvelse også - det vet jeg ikke. Et lite inngrep - jeg hadde 2 overnattinger på sykehuset.......... noen har bare èn. Han må være forsiktig i noen uker etterpå med tunge løft osv. Men det gjelder jo alle inngrep i mage-regionen, ikke spes. for brokk. Lengden på sykmelding varier litt ettersom hans type jobb! Lykke til -ingen ting å grue for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Hvor lang tid tar det før man kan ha sex igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 SEX???? Jeg må forberede meg på noen dager uten sex.. men hvor mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Det må du nesten spørre legen om............ avhenger nok bl.a. av sårets størrelse, hvor på kroppen brokket var ...osv..... Selv om jeg fikk beskjed om 2 uker - så kan andre få beskjed om 6 uker! Derfor synes jeg det blir helt feil (og uforsvarlig) å si noe bestemt......... :-? Og - det viktigste er vel at mannen din blir frisk igjen........... så får heller sexen vente noen dager. Sexen er vel ikke det viktigste :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå