Gå til innhold

Er det ting ved fortiden til den kjære du irriterer deg over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd, men ville ikke "kuppe" den siden jeg fikk inntrykk av at hun ville ha synspunkt på sine egne irritasjonsmomenter.

Jeg vet at fortid er fortid og alt det der.... MEN det er likevel fort gjort å irritere seg over ting som har skjedd før sin tid. :sjenert:

Jeg prøver å la vere å tenke på ting som irriterer meg og jeg nevner aldri for kjæresten min at det plager meg. Men har jo likevel etpar ting på lista da...

-Han røykte hasj. Hver dag i 3-4 mnd cirka. Personlig har jeg aldri prøvd noen ting og tar veldig avstand fra det. I tillegg er det de folka han gjorde det sammen med som plager meg. Sånn veldig typisk kjent "hasjis-gjeng". Høres tåpelig ut, men jeg liker ikke å tenke på min nydelige sitte stein og vere idiot sammen med de folka.

-I hasjperioden hadde han sex med sånn cirka den mest grusomme dama jeg veit om. Narkoman, stygg, stokk dum, hatt sex med omtrent alle ekle menn jeg vet om osv. Dette var en engansforetelse, som han fortalde meg om før vi ble sammen. Fordi han visste at jeg kom til å ikke like det + få høre det før eller senere ;)

-Han var utro mot X-dama si. (På slutten av forholdet, var aldri skikkelig forelska i dama og blabla. Tankene mine: Once a cheeter, always a cheeter?)

Ja, det var mi liste :ler: Nå høres det nesten ut som jeg bare går og irriterer meg, men det gjør jeg faktisk ikke. Jeg mener det er helt normalt å tenke litt på fortida til den man skal tilbringe framtida si sammen med.

Jeg vet egentlig ikke hva han irriterer seg med meg. Har vel egentlig vært kjent for å være "snill jente". Kanskje det irriterer han? ;) Men vet han synes ene X-en min er en tulling og at han ikke skjønner hvorfor jeg var sammen med han så lenge. Og en jeg var veldig forelska i mange år irriterer han. Men det har nok mest med typisk sjalusi å gjøre tror jeg...

Hva med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har gjort ting i fortiden som de sikkert angrer på og skulle de ønske de kunne ta bort men gjort er gjort. Jeg har også gjort noen ting jeg angrer på. Jeg er alltid ærlig med den jeg er sammen med og forteller om fortiden min. Også er det opp til den personen å takle det men det er ikke så mye man kan gjøre. Best å være ærlig om alt i hvert fall. Men når man er sammen med en person, så er man sammen med den personen for den han/hun er idag, ikke den han/hun var for 1 år eller mer siden.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

fortid, er fortid og det gidder jeg ikke bruke energi på å irritere meg over, eller angre på.

Skrevet

Haha, jeg tror det går den motsatte veien i vårt forhold - jeg var nemlig sammen med en som både var stygg og sjalu noen år før jeg traff samboeren min :fnise:

Skrevet
Haha, jeg tror det går den motsatte veien i vårt forhold - jeg var nemlig sammen med en som både var stygg og sjalu noen år før jeg traff samboeren min :fnise:

Uffda. Jeg også. Skal slutte med det. Fra nå av skal jeg bare skaffe meg pene, velutdannede, kloke, snille, veltrente ekser.

Skrevet

ikkenoe som irriterer. men som jeg synes bare er trist. Er det at han har vært gift før, så jeg blir liksom ikke den "første". Men bryr meg egentlig ikke så mye om det.

Om fyren jeg datet hadde vært notorisk utro i fortiden, ville jeg nok ikke ha vært sammen han mere.

Skrevet

Nei, han har ikke gjort så mye jeg kunne plages over. Men jeg har en følelse av at jeg ville kunne la det meste av mulige hendelser ligge så lenge det ikke påvirket ham nå.

Men jeg kan være litt sjalu, så jeg syns i grunnen det er ganske praktisk at ingen av oss hadde vært i seriøse forhold før vi ble sammen. Så det gjelder å ta dem tidlig. ;)

Skrevet

Jeg kapret også min før han hadde hatt seriøse forhold, så ingenting å irritere seg over igrunn. Han hadde veldig dårlig hårsmak før da, ikke det at det plager meg på noen måte, men er livredd for tilbakefall :fnise:

Skrevet

Kjæresten min har hatt 15+ flere sexpartenere enn meg. En ex, og resten one night stands. DET plager livet av meg!!!! Så mye at jeg faktisk kan begynne å gråte av å tenke på det.

Skrevet
Han hadde veldig dårlig hårsmak før da, ikke det at det plager meg på noen måte, men er livredd for tilbakefall :fnise:

:ler:

Skrevet

Nei, det er ingenting ved fortiden hans som plager meg :) Mulig det er verre andre veien... Jeg har en god del flere erfaringer, både gode og dårlige, i ryggsekken min. Han sier at fortid er fortid og at han ikke bryr seg med det. Jeg håper for hans skyld at han mener det... :sjenert:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nei :) Men jeg husker i begynnelsen at jeg synes det var kjipt at han hadde hatt sex med så mange... Også i nærmiljøet da, jenter vi støtte på stadig vekk :/ Søstera til bestevenninna mi, naboen... Det husker jeg gnagde litt en stund :D

Men mange år siden nå.

Skrevet

Hehe, samme her.

Jeg har slitt litt med "sjalusi" og et behov for å vurdere valgene hans når det gjelder fortiden, men det skyldes kun min egen usikkerhet - i vårt tilfelle har jeg definitivt ikke hatt noen grunn til å plages. Selv om han har gjort endel "barnslig"; vært ram til å feste (med diverse eksperimentering) og vært en useriøs student, først og fremst, har han integritet og lært av erfaringene. Når det gjelder damer han har vært sammen med - kort eller lengre - vet jeg at de jeg vet om er relativt søte og oppegående jenter, og han står for det han har gjort.

Skrevet
Kjæresten min har hatt 15+ flere sexpartenere enn meg. En ex, og resten one night stands. DET plager livet av meg!!!! Så mye at jeg faktisk kan begynne å gråte av å tenke på det.

Det hadde mannen min også, han hadde bare en skikkelig kjæreste før meg. Resten var bare useriøse greier. Dette plager meg ikke i det hele tatt. Han er jo en kjenn mann så jeg skjønner jo at han fikk en del tilbud, og fant ikke ei som han ville roe seg ned med, før han traff meg. Det at han har bundet seg til meg viser jo at han egentlg hadde lyst på noe mer enn bare useriøs sex, men at han ikke fant noen som dugde før han traff meg.

Det plager mannen min at jeg var gjevnlig utro mot en av mine tidligere kjærester. Det skjønner jeg godt. Men jeg var virkelig ikke ordentlig glad i denne mannen, jeg var ung og dum og skjønnte rett og slett ikke hvor mye jeg såret ham. Jeg har lært av mine feil, og det har nok mannen min også skjønnt selv om det plager ham litt likevel. Jeg tror nok jeg fallt en halv millimeter den dagen jeg fortalte ham det, samtidig som jeg også tror han var litt stolt over at jeg fortalte det og var ærlig om noe jeg like så godt kunne ha holdt kjeft om.

Skrevet

I second that.

Gud, det er grusomt.

Skrevet

nei, tror fortiden hans plager han mer enn meg.. det plager meg litt, er at han aldri vil snakke om fortiden sin..

Han har bare hatt en sexpartner før meg, debuten hannes i fylla med visstnok ei merkelig dame.. Men er litt irriterende at hu dama var opptatt, hadde ikke trodd kjæresten min ville ligge med ei opptatt dame. Men dette er mange år siden så regner med han ikke er den samme i dag..

Han begynte ikke drikke før han var 20, så opplevd lite skikkelig fyllekuler også.. hehe

Skrevet

Jeg skulle noen ganger ønske at jeg hadde en kristen, søt kjæreste som var jomfru.

Nei, det er ikke kjedelig, jeg har hatt det før, og har vært forelska i flere slike gutter så jeg vet at de både finnes og at de kan være råkjekke.

Skrevet
I second that.

Gud, det er grusomt.

Det som også er så fælt, er at jeg var med i bildet i den perioden han hadde alle disse one night standene. Ting hadde føltes helt annerledes dersom jeg ikke hadde vært en del av fortiden hans i denne situasjonen. Det gjør vondt å tenke på :(

Selv om jeg vet at alle ONS skjedde i fylla og han var kanonfull, så har han vært intim med mange tilfeldige jenter - både under og over den seksuelle lavalder. Og kjente og ukjente. Vi bor på et lite sted.

Jeg kan telle mine sexpartnere på én hånd. Fins det ingen gutter der ute som også kan det? Jeg har diskutert dete med kjæresten min, og han sier han har ligget med EKSTREMT få i forhold til andre på hans alder. (Han er 25.) Tror dere han har rett?

Skrevet

Jeg hater at han aldri har vært singel. I den forstand at han alltid har fått seg nye forhold med en gang, og alle har vart lenge/vært seriøse.

Hadde da vært bedre om det var ONS.

Vi snakker nemlig en del damer han har vært sammen med..

Og siste gifta han seg med, etter å ha vært sammen i 7 år.

Ha har også vært på masse turer med hun siste til pene øyer i Hellas osv, og snakkes om disse fantastiske feriene. og vil ta med MEG dit DE var på bryllupsreise osv. Hallo.... selvfølgelig vil jeg ikke dit han har minner med en annen dame.

Han har også en hund med hun siste. Så jeg får aldri oppleve greia med å flytte inn og kjøpe hun for første gang med kjæresten.. det sårer.

Jeg har hatt en før han, som varte i noen måneder.

Ikke dratt på kjæreste/partyturer.

Dette plager meg veldig mye, så mye at jeg innimellom blir gal og vil gjøre det slutt, ikke orker mer. Men så går det over etter litt...

Jeg elsker han jo.

Men vet ikke om jeg orker det så mye lenger.

Skrevet
Det som også er så fælt, er at jeg var med i bildet i den perioden han hadde alle disse one night standene. Ting hadde føltes helt annerledes dersom jeg ikke hadde vært en del av fortiden hans i denne situasjonen. Det gjør vondt å tenke på :(

Selv om jeg vet at alle ONS skjedde i fylla og han var kanonfull, så har han vært intim med mange tilfeldige jenter - både under og over den seksuelle lavalder. Og kjente og ukjente. Vi bor på et lite sted.

Jeg kan telle mine sexpartnere på én hånd. Fins det ingen gutter der ute som også kan det? Jeg har diskutert dete med kjæresten min, og han sier han har ligget med EKSTREMT få i forhold til andre på hans alder. (Han er 25.) Tror dere han har rett?

Alle har sin egen mening om hva som er veldig mye og veldig lite. Ekstremt få for hans alder synes jeg er rundt 5, mens når det nærmer seg 20 stk synes jeg det begynner å bli drøyt.

30 synes jeg er fælt, som er tallet til min kjæreste, som er 23 år.

Men det er altså mange gutter som kun har hatt rundt 5 sexpartnere. Helst synes jeg de burde hatt 0, hehe :)

Æsj, jeg får vondt i magen bare av å skrive om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...