Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne21
Skrevet

Hei, har vært sammen med kjæresten i en del år. Lurte bare på om det er andre der ute som irriterer seg grenseløst over kjærestens fortid?

Jeg blir helt kokt i hodet av å tenke på det.

Noe av det jeg missliker mest av fortiden hans:

1. Han gikk ganske langt med en kjempe stygg jente (synd å si det). Altså hvordan kunne han? Var han så jævlig desperat? ÆSJ!

2. Han tente enormt på silikon pupper. Og da mener jeg ikke store, men STORE! Aka. Katie Price! (Tynn jente med kanoner, ser lite bra ut synes jeg.)

3. At han generelt har rotet med nesten alle som har bydd seg! :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg irriterer meg ikke over kjærestens fortid. Det er fortid, det er meg han er sammen med NÅ!

Skrevet
Hei, har vært sammen med kjæresten i en del år. Lurte bare på om det er andre der ute som irriterer seg grenseløst over kjærestens fortid?

Jeg blir helt kokt i hodet av å tenke på det.

Noe av det jeg missliker mest av fortiden hans:

1. Han gikk ganske langt med en kjempe stygg jente (synd å si det). Altså hvordan kunne han? Var han så jævlig desperat? ÆSJ!

2. Han tente enormt på silikon pupper. Og da mener jeg ikke store, men STORE! Aka. Katie Price! (Tynn jente med kanoner, ser lite bra ut synes jeg.)

3. At han generelt har rotet med nesten alle som har bydd seg! :snurt:

Tuller du eller??

Hva har dette å si for deg?

Blir vel noe av det samme som å la seg irritere av at kjæresten for eksempel brakk armen da han var 15.

Og som svar: Nei, jeg lar meg ikke irritere av kjæresten min sin fortid, selv om han har gjort og datet mye rart.

Skrevet

Helt ærlig så syntes jeg ikke han hadde gjordt så forferdelige ting!

Gjest Gjest_Leila_*
Skrevet

Gå fra ham! Det er mitt råd til deg.

Skrevet

Synes ikke du skal tenke så mye på hva han har gjort og ikke gjort;) Mye han sikkert ville gjort annerledes, og mye som har gjort han til den personen i dag.. Alle har gjort ting man ikke er så stolt av, men man får gjort lite med det i ettertid.. Han kunne ikke forutse at han skulle møte deg.. hehe.. Er fremtiden som betyr noe, ikke fortiden.

Skrevet (endret)

Åh nei.. har kjæresten din rotet med en STYGG jente før han traff deg?? :( Stakkars lille deg da...! Nå må du nesten dumpe han altså!

Voks opp!

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok stusset litt om kjæresten min hadde hatt seg med ei som kunne skremt fanden sjøl, men hadde ganske sikkert ikke tenkt så mye mer over det dersom det skjedde før vi ble sammen:P

Endret av josefin88
Skrevet

Har du tenkt på at dere kanskje er veldig forskjellige, med forskjellige verdier? Kanskje han ikke er mannen i ditt liv?

Skrevet

Jaja? Mannen liker støgge kvinnfolk. Er DET kriminelt også nå da?

Hey, vent litt! Kan egentlig ei jente vurdere hva et mannfolk tenner på? Stort sett er vel det fikse idéer i deres hode, mens i realiteten pynter jenter seg for hverandre, og bommer oftere på hva gubber liker, enn venninner.

Seriøst. Liker du ikke fortiden te gemalen, så gjør noe med det, da vel. Få tak i dama, og pimp henne opp skikkelig, med pushup og pudder og hår og greier. Så føler du deg nok bedre, skal du se.

Nei, enda mer seriøst: Du kan ikke gjøre noe med hans fortid, uten selv å bli en del av den. Irriterer du deg over ting du ikke har mulighet til å gjøre noe med, er det første etappe til lukket avdeling...

Gjest Kvinne21
Skrevet

Vel, nå er det ikke slik at jeg ikke kan leve med det da!

Grunnen for jeg reagerer slik er nok pga jeg er redd han forsatt kunne gjort/likt det samme, om han ikke var sammen med meg.

Jeg liker ikke at han hadde så lav standard! Synes det er ekkelt.... Vet det var FØR meg, men samme det. Han virket jo helt desperat!

Kan sammenlignes med om han hadde vært utro før, det er det at han gjorde det som er problemet, samme når i livet hans det skjedde.

Poenget er at han var billig og desperat. Huff....

Trodde det var normalt å ha små ting du kunne ønske samboeren var foruten!

Skrevet

Grunnen for jeg reagerer slik er nok pga jeg er redd han forsatt kunne gjort/likt det samme, om han ikke var sammen med meg.

Jeg liker ikke at han hadde så lav standard! Synes det er ekkelt.... Vet det var FØR meg, men samme det. Han virket jo helt desperat!

Kan sammenlignes med om han hadde vært utro før, det er det at han gjorde det som er problemet, samme når i livet hans det skjedde.

Hvorfor er du sammen med han da?

Gjest Kvinne21
Skrevet
Hvorfor er du sammen med han da?

Fordi jeg elsker han for den han er, selv om det er ting jeg skulle ønske han ikke hadde gjort/likt.

Gjest *¨¨-..Marlene*¨¨-..
Skrevet

Skal ikke dømme deg jeg;) har en eks som har viklet seg borti støgge damer i det siste, merker interessen plutselig ble borte vekk! personlig syns jeg det er flaut, for sier litt om standarden til fyren.. Man føler seg plutselig litt mindre verdt da, eller hva?!

Skrevet

Det er mange ting fra min kjæres fortid jeg skulle ønske han var foruten. Jeg kan i grunn nevne i fleng, men han har forandret seg og han er ikke slik nå, og det er det jeg velger å fokuserer på.. Kanskje kjæresten din hadde svært dårlig selvtillit og tok det han "fikk" og det var også grunnen til at han varm ed så mange? At han kanskje fikk bekreftelse på at han var noe og det var det han trengt på det tidspunktet ?

Skrevet

Gjort er gjort!! Han er sammen med deg nå! Glem det!

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Skulle jeg grublet på alt min samboer har gjort så hadde jeg blitt gal i hodet. Mye der som jeg skulle ønske hun hadde vært foruten, men det var jo før min tid - så hvorfor skal jeg bry meg?

Damer, et godt råd: tenk og analyser mindre...

Skrevet

Nei, men jeg tror du bare må slå deg til ro med at smaken hos folk er forskjellig, trådstarter. Og at ikke nødvendigvis hva som er pent eller erotisk i dine øyne, er det samme i typens sine. Folk er forskjellige og har forskjellig smak. Utseende er ikke alt. Og det finns ingen mal over hva som får blodet til å pumpe til dertil egnede steder. Jeg har ofte lurt på hva i all verden tjommier ser i deres utkåredes utseende, men har slått meg til ro med at vi har forskjellig smak. Og bra er det, ellers ville vi måtte slåss om den ene, isteden for å elske dem alle...

Har du tid og energi til å plages med dette, så ta det i det minste som et tegn på at du er privilligert som er fri fra de helt store bekymringene i livet.

Det var seint da jeg skrev mitt forrige innlegg. Jeg ser nå at det kan virke skarpere i kantene enn det var ment som. Sånn som skjer når man skriver med halvt lukkede øyne.

Prøv heller å fokusere på det som er bra med sambissen, for slike negative tankespor er ikke heldige. Spesielt når det gjelder ting du ikke rår over.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Og kvinner klager over at menn er overfladiske?

*begynner faktisk å tro at det kan være tvert om*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...