Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Overskriften sier vel sitt! Siden dette gjelder kviser trenger jeg altså en concealer med GOD dekkevne!
FantasDick Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg bruker mineralsminke fra Everyday minerals, så jeg bruker foundationen som concealer. Tar en dæsj på concealerkosten og "snurrer" foundationen på kvisene. Dekker som bare fy, og jeg trenger heller ikke foundation i resten av ansiktet hvis jeg ikke gidder å sminke meg.
Gjest amu Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 For å dekke over rødt, bør du bruke en grønn concealer. Har sett at Art Deco har en slik, kan jo være verdt å sjekke ut.
Bex Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker mineralsminke fra Everyday minerals, så jeg bruker foundationen som concealer. Tar en dæsj på concealerkosten og "snurrer" foundationen på kvisene. Dekker som bare fy, og jeg trenger heller ikke foundation i resten av ansiktet hvis jeg ikke gidder å sminke meg. Ikke for å kuppe tråden din, altså, men jeg har kjøpt meg mineral-foundation nå, og synes ikke den dekker røde områder i det hele tatt. Mitt problem er litt røde prikker ved munnen, og en og annen kvise. Foreløpig er jeg mest fornøyd med Helena Rubinstein Magic Concealer. Men den sitter ikke så lenge som jeg skulle ønske...
FantasDick Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Ikke for å kuppe tråden din, altså, men jeg har kjøpt meg mineral-foundation nå, og synes ikke den dekker røde områder i det hele tatt. Mitt problem er litt røde prikker ved munnen, og en og annen kvise. Foreløpig er jeg mest fornøyd med Helena Rubinstein Magic Concealer. Men den sitter ikke så lenge som jeg skulle ønske... Nei, når jeg har på foundation på "vanlig" måte, så dekker den ikke røde områder og kviser, men hvis jeg tar en liten kost med relativt mye foundation på og koster det på problemområdene, så dekker den alt! Jeg har også en grønn concealer fra EM som heter "Mint" og den bruker jeg på samme måte på røde områder - den er suveren! Men bare pass på å ikke ha på for mye - da blir du grønn!
Kihn Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 MAC Studio Finish concealer på krukke (135,-) eller L'Oreal Infallible (ca. 110,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå