Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Har akkurat fått digitalboks til tv-en. Jeg reagerer på at den har en jevnt høy surrelyd som jeg hører når lyden på tv-en er på normalt nivå. Skal det være sånn?
Gjest Emera Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det hørtes jo litt slitsomt ut. Jeg har digitalboks fra CanalDigital og den gir ikke en lyd fra seg.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Er det en PVR-boks(dvs en med opptaksfunksjon)? I så fall er det veldig vanlig at de lager litt lyd pga harddisken.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Ja, det er en PVR-boks jeg har. Dumt at den lager lyd, men er verdt det pga opptaksmuligheten.
Zzyzx Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg har PVR fra Get, og den lager ikke så mye som et lite pip engang. Jeg trodde den skulle bråke mer, men det gjorde den ikke.
Østlandet Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Jeg har PVR fra Get, og den lager ikke så mye som et lite pip engang. Jeg trodde den skulle bråke mer, men det gjorde den ikke. Get PVR, her også. Kommer en ekkel lyd ja. Faktisk hører du den ganske godt, om det ellers er stille i rommet. Jeg lurte veldig på dette i begynnelsen og fant et papir som fulgte med, der det sto at det var helt normalt. Har fått støydempet den noe, ved å sette den på et mykt (gummi) underlag.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Har akkurat fått digitalboks til tv-en. Jeg reagerer på at den har en jevnt høy surrelyd som jeg hører når lyden på tv-en er på normalt nivå. Skal det være sånn? Gå tilbake til butiken du kjøpte den. boksene er veldig dårlig laget, o g de har fått masse i retur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå