Gjest Gjest_meg_* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Så vidt jeg har forstått så går det nå an å laste ned musikk til mp3 gratis og lovlig. F eks på download.com. Føler meg en smule dum her jeg sitter, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg laster ned. Har lagd meg en profil på dette nettstedet, og prøvd å finne ut hvordan det fungerer med spilllister etc, jeg finner musikken jeg vil ha, men ser ingen "download" knapp. Må man laste ned et nedlastingsprogram for å kunne laste ned eller? hvilket i så fall? Kan føye til at når jeg tidligere har kjøpt og lastet ned musikk fra cdon.com har det gått bra. Blir takknemlig for alle tips om nedlasting (lovlige så klart:)
r2d290 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Du får enkelt og greit ikke tak i populærmusikk gratis og lovlig. Noen artister velger å legge ut musikken sin lovlig, men det pleier å være mye dårlig. Men, hvis du, venner av deg eller familie har sangene du er ute etter på cd, kan du kopiere innholdet fra CD-en inn på MP3-spilleren. Hvordan du får tak i musikk gratis og på ulovlig vis, får vi ikke lov til å fortelle her på forumet.
Gjest ts Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Du får enkelt og greit ikke tak i populærmusikk gratis og lovlig. Noen artister velger å legge ut musikken sin lovlig, men det pleier å være mye dårlig. Men, hvis du, venner av deg eller familie har sangene du er ute etter på cd, kan du kopiere innholdet fra CD-en inn på MP3-spilleren. Hvordan du får tak i musikk gratis og på ulovlig vis, får vi ikke lov til å fortelle her på forumet. I følge www.dinside.no/php/art.php?id=217727 kan man laste ned populærmusikk gratis og lovlig hvis jeg har forstått det rett. Trodde de var ganske seriøse jeg men....
Gjest Miam Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 (endret) Om du har ipod, så har jo iTunes-store ganske mye musikk til salg Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 26. november 2008 av Veslejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå