Gå til innhold

Nedlasting til mp3

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Så vidt jeg har forstått så går det nå an å laste ned musikk til mp3 gratis og lovlig. F eks på download.com. Føler meg en smule dum her jeg sitter, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg laster ned.

Har lagd meg en profil på dette nettstedet, og prøvd å finne ut hvordan det fungerer med spilllister etc, jeg finner musikken jeg vil ha, men ser ingen "download" knapp. Må man laste ned et nedlastingsprogram for å kunne laste ned eller? hvilket i så fall?

Kan føye til at når jeg tidligere har kjøpt og lastet ned musikk fra cdon.com har det gått bra.

Blir takknemlig for alle tips om nedlasting (lovlige så klart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får enkelt og greit ikke tak i populærmusikk gratis og lovlig. Noen artister velger å legge ut musikken sin lovlig, men det pleier å være mye dårlig. Men, hvis du, venner av deg eller familie har sangene du er ute etter på cd, kan du kopiere innholdet fra CD-en inn på MP3-spilleren.

Hvordan du får tak i musikk gratis og på ulovlig vis, får vi ikke lov til å fortelle her på forumet.

Skrevet
Du får enkelt og greit ikke tak i populærmusikk gratis og lovlig. Noen artister velger å legge ut musikken sin lovlig, men det pleier å være mye dårlig. Men, hvis du, venner av deg eller familie har sangene du er ute etter på cd, kan du kopiere innholdet fra CD-en inn på MP3-spilleren.

Hvordan du får tak i musikk gratis og på ulovlig vis, får vi ikke lov til å fortelle her på forumet.

I følge www.dinside.no/php/art.php?id=217727 kan man laste ned populærmusikk gratis og lovlig hvis jeg har forstått det rett. Trodde de var ganske seriøse jeg men....

Skrevet (endret)

Om du har ipod, så har jo iTunes-store ganske mye musikk til salg :)

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...